AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #1 Skrevet 11. februar 2015 Hei. Jeg er en 36 år gammel mann som nettopp har begynt så smått med nettdating, etter et lengre samboerforhold som gikk skeis i sommer. Driver nå og lager meg en profil på diverse sider som Møteplassen og Sukker, men stusser litt på dette med å opplyse om hvilken alder man er ute etter i en partner. Altså, hvis jeg skal være helt ærlig, vil jeg selvsagt helst ha en dame som er mellom 18 og 24, siden disse både er finere og ikke har det så travelt med å etablere seg så fort. Men samtidig vet jeg jo at damer hater sannheten om menns tenningsmønster. Burde jeg derfor lyve litt, si at jeg søker f.eks. "18 - 45" og så heller luke unna de eldre etterhvert? Eller er det innafor å bare være ærlig og skrive inn "18-24", siden det er det som er sant? Hva tenker dere er lurest? Anonymous poster hash: 76035...5fb
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #2 Skrevet 11. februar 2015 Hva skal du med en så ung jente? Hun vil garantert ha dårlig tid med unger og forpliktelser. Men om du bare ser etter noe å pule på, så kan du jo så klart prøve. Anonymous poster hash: fecd7...f64 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #3 Skrevet 11. februar 2015 Hei. Jeg er en 36 år gammel mann som nettopp har begynt så smått med nettdating, etter et lengre samboerforhold som gikk skeis i sommer. Driver nå og lager meg en profil på diverse sider som Møteplassen og Sukker, men stusser litt på dette med å opplyse om hvilken alder man er ute etter i en partner. Altså, hvis jeg skal være helt ærlig, vil jeg selvsagt helst ha en dame som er mellom 18 og 24, siden disse både er finere og ikke har det så travelt med å etablere seg så fort. Men samtidig vet jeg jo at damer hater sannheten om menns tenningsmønster. Burde jeg derfor lyve litt, si at jeg søker f.eks. "18 - 45" og så heller luke unna de eldre etterhvert? Eller er det innafor å bare være ærlig og skrive inn "18-24", siden det er det som er sant? Hva tenker dere er lurest? Hvorfor tror du at kvinner hater menns tenningsmønster? Så rar du er. Hvis du bare vil ha en uforpliktet person så bør du opplyse det, har ingenting med alder å gjøre. Om du ikke klarer å se noen pene rundt deg som er 10 år minus og pluss, så er du enda rarere. Lykke til med nettdatinga. Anonymous poster hash: 6d53f...f34 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #4 Skrevet 11. februar 2015 Hvorfor nettdater du dersom du bare vil pule? Da burde du jo bare være ærlig å si at du leter etter noe uforpliktende. Anonymous poster hash: a50fa...6df 1
20052014 Skrevet 11. februar 2015 #5 Skrevet 11. februar 2015 Hei. Jeg er en 36 år gammel mann som nettopp har begynt så smått med nettdating, etter et lengre samboerforhold som gikk skeis i sommer. Driver nå og lager meg en profil på diverse sider som Møteplassen og Sukker, men stusser litt på dette med å opplyse om hvilken alder man er ute etter i en partner. Altså, hvis jeg skal være helt ærlig, vil jeg selvsagt helst ha en dame som er mellom 18 og 24, siden disse både er finere og ikke har det så travelt med å etablere seg så fort. Men samtidig vet jeg jo at damer hater sannheten om menns tenningsmønster. Burde jeg derfor lyve litt, si at jeg søker f.eks. "18 - 45" og så heller luke unna de eldre etterhvert? Eller er det innafor å bare være ærlig og skrive inn "18-24", siden det er det som er sant? Hva tenker dere er lurest? Tenker vel at det lureste er å krysse av for 18 - 24 også ser du hva som skjer. Synes du lager problemer ut av noe som er ganske uproblematisk. 1
estrella Skrevet 11. februar 2015 #6 Skrevet 11. februar 2015 Tråden er ryddet for trollspekulasjoner. Estrella, mod.
Gjest incognita Skrevet 11. februar 2015 #7 Skrevet 11. februar 2015 Hahaha "trollspekulasjoner" word of the year! 1
Gjest Tickety-Boo Skrevet 11. februar 2015 #8 Skrevet 11. februar 2015 Jeg synes du skal være barmhjertig og krysse av for 18-24. Så slipper vi gamle damene mellom 25-45 å håpe på å få sjans 4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #9 Skrevet 11. februar 2015 Jeg synes du skal være barmhjertig og krysse av for 18-24. Så slipper vi gamle damene mellom 25-45 å håpe på å få sjans Merker en tåre i øyekroken... Anonymous poster hash: 6d53f...f34 1
Sarah112 Skrevet 11. februar 2015 #10 Skrevet 11. februar 2015 altså hvis jeg finner deg på en datingside, vil jeg bli skuffet hvis du har vært ærlig om alderen jeg tror alle gutter lyver om alderen på datingsidene.. Men å si at du er 24 år gammel er kanskje litt drøyt, så passer du heller til 30 eller 32 vil være helt fint.
Gjest incognita Skrevet 11. februar 2015 #11 Skrevet 11. februar 2015 altså hvis jeg finner deg på en datingside, vil jeg bli skuffet hvis du har vært ærlig om alderen jeg tror alle gutter lyver om alderen på datingsidene.. Men å si at du er 24 år gammel er kanskje litt drøyt, så passer du heller til 30 eller 32 vil være helt fint. Les HI én gang til du. 1
Gjest Salvesen Skrevet 11. februar 2015 #12 Skrevet 11. februar 2015 Ops! Var meningen å poste den som anonym....
Gjest incognita Skrevet 11. februar 2015 #13 Skrevet 11. februar 2015 Si meg, Salvesen, prøver De å "frame" meg? 1
Gjest Salvesen Skrevet 11. februar 2015 #15 Skrevet 11. februar 2015 Si meg, Salvesen, prøver De å "frame" meg? Ja, og sannelig bakfyrte det ikke.
Gjest incognita Skrevet 11. februar 2015 #16 Skrevet 11. februar 2015 Ja, og sannelig bakfyrte det ikke.
Sarah112 Skrevet 11. februar 2015 #17 Skrevet 11. februar 2015 takk incognita må lese bedre neste gang ja vær ærlig og sett inn den alderen du søker etter men husk at både kvinner og menn kan lyve om alderen på datingsider, så ikke vær skuffet hvis du plutselig finner den "perfekte" dama og hun viser seg å være 30 år for eksempel Men lykke til med jakten uansett!
Sandie Skrevet 11. februar 2015 #18 Skrevet 11. februar 2015 Jeg er kvinne,like gammel som deg ts,og har oppgitt alder noen år eldre enn det jeg egentlig ønsker. I utgangspunktet er jeg mest interessert i jevnaldrende,og det er de jeg velger å date også.Men for å ikke virke altfor kresen gir jeg inntrykk av at opp til 45 år er greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå