AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #1 Skrevet 11. februar 2015 De var på kontroll sist uke og sa at jeg må få en elektriker til å feste en kabel ordentlig opp mot veggen, jeg er ikke enig i at det må elektriker til for dette. kabelen henger på veggen, men ikke godt nok i følge Infratek. Kan jeg klage på noe vis? Det er jo bare sykt å betale flere tusen for å få en elektriker til å henge opp denne, det kan jeg da fint gjøre selv? Anonymous poster hash: 3400b...b1f
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #2 Skrevet 12. februar 2015 Jeg vet ikke om dette er arbeid du har anledning til å gjøre selv, men det kan i alle fall ikke skade å sende dem en henvendelse der du framlegger ditt synspunkt på en saklig måte. Det ryddige er nok å samtidig redegjøre for hvordan du vil feste kabelen på egen hånd, og be om deres tilbakemelding om hvorfor din valgte metode eventuelt ikke er tilstrekkelig. Kontaktskjemaet deres finner du på denne siden: http://www.infratek.no/om_oss/om_oss Teleselskap er pålagt å informere sine (privat)kunder om at de har anledning til å bringe saken videre til Brukerklagenemnda dersom kunden gis avslag på sin klage. Du kan jo i bunnen av din klage be om informasjon om hvordan du går frem for å bringe saken din videre til neste instans dersom du ikke er enig i deres svar på din henvendelse. Anonymous poster hash: a93d8...959 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå