Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt polypp på livmortappen før? Jeg er av de som "tafser" (med rene fingre) for å kjenne etter hvor jeg er ift. eggløsning, og merket idag en liten "utvekst" rett ved hullet i tappen. Har normal syklus og er slank, men opplevde for første gang at en cyste sprakk i november ifjor. Har hatt menssmerter fra EL til mens helt siden dette, og begynner nå å frykte trøbbel i underlivet. Har ett barn fra før, men skal snart begynne å prøve på nr 2, så går ikke på hormonprevensjon. Ønaker gjerne å høre om noen har opplevd dette? Kan det knyttes til endometriose..? Skal ta kontakt med gyn. imorra for å få sett på polyppen, men lurer fælt på hvorfor kroppen tuller sånn nå..

Anonymous poster hash: 0fbba...3e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fjernet en polypp i livmoren, legen sa at den måtte bort for å ha noe håp om å bli gravid, da den visstnok var plassert akkurat i området der et egg skulle festet seg.. Jeg har også endometriose, men usikker på om det kan knyttes til dette :-S Alt man glemmer spørre om når man er hos legen... :bond:

Skrevet

Takk for svar! :) Var det vondt å fjerne den? Min sitter sånn rett ved "inngangen" til tappen, bare for å være herlig detaljert, så er spent på hvordan de evt tar den bort.. Skal til legen på mandag, skal huske å spørre da! Det merkelige er at jeg ikke har hatt murring etter EL denne gangen, og polyppen oppsto denne syklusen.. Hm.

Anonymous poster hash: 0fbba...3e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...