Gå til innhold

Hvilket treningssenter i Tromsø, Kraft eller EVO?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er student. Kraft vil være billigst + at de har interessante gruppetimer man kan melde seg på gratis, men er redd for at siden Kraft er student-teningssenteret vil det være stappfullt med folk 24/7. Noen som trener/har trent på kraft og kan si noe om kapasiteten om og når på døgnet det er færrest folk der og om det hele tiden er veldig fullt med folk.

Jeg er stor og kraftig og ganske sky så liker ikke å trene på steder der det er så mye folk at det står folk bak meg når jeg er på tredemølla for å vente på at jeg skal gå av, da klarer jeg ikke konsentrere meg og tenker bare på at de stirrer på meg og at alt dæier opp og ned når jeg jogger og lignende. Da er det lettere med Evo vil jeg tro siden de har åpent fra veldig tidlig til veldig seint, så jeg har muligheten til å trene utenom før-jobbs-rushet og etter-jobbs-rushet, mens at på Kraft tenker jeg at det sikkert er en jevn flow med folk hele dagen.

Noen som har tips, eller vet om eventuelle andre rimelige treningsentre? jeg bor i sentrum av tromsø, skippergata.

Anonymous poster hash: b077a...003
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Anonymous poster hash: b077a...003
Skrevet

Når jeg bar student,for ca 10år siden trente jeg på kraft.jeg studerte ikke eller bodde nært kraft,så det ble bare tiltak å dra opp dit for å trene.hvis jeg skulle få motivasjon til å dra på trening,måtte det være noe nært meg.jeg startet på sats og har trent der siden.det var en del folk der mener jeg å huske,men jeg var for det meste på timer.du skal ikke være redd for at folk ser på deg når du trener,folk er som regel kun i sin egen verden når de trener.trur det kun er i ditt hode.jeg anbefaler senterene i byen som har saltimer,trur det kan være greit.hvis det er for dyrt for deg kan du la vær å kjøpe den kaffen hver dag,tyggisen på kiosken eller sjokoladen i kantina.det er småting som koster mye,og du heller kan trene for😉 slik tenkte jeg når jeg egentlig ikke hadde råd til å trene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...