Gå til innhold

Hva mener dere damer ?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har hørt det fra damer på fest og her inne at de diskutere penisstørrelse. "Å den var så liten ".Den miste jeg har sett "jeg måte konsentrer meg for ikke å begynne å le "nå er det sikkert noen damer her inne som har en vennine som kan ha sagt noe lignende eller kanskje du har sagt noe lignende???

Dere har sett noe som dere oppfater som lite noe som er en til to cm fra gjennomsnittet og dere sammenligner med de størrste dere har sett.

Poenget at jeg leste i en undersøkelse at damer ikke helt har styring på dette med cm.Jeg gjorde et lite ekspriment med en vennine etter en halv flaske vin.(Sorry Linn.)

Kan du vise meg hvor mye 10 cm er ?Hun viste meg ca 6-7 cm.Hvor mange damer her har sett en errigert penis på 8-10 cm.??? Leger vi på en 3-4 cm er vi oppe i ca gjennomsnitt. Jenter ta fram en linjal...);Hvor stor er den miste du har sett som du reagerte negativt på??

Jeg takker for alle seriøse svar

mann 28 år

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe

alltid så mye snakk om cm! har ikke peiling!

Jeg er fornøyd om sexen er bra.

Sex er ikke bra om den er for liten.

Du MERKER bare om den er stor,

jeg gidder ikke dra fram en linjal,

hva er vitsen. hehe :tunge1:

Skrevet

Jeg fant frem en linjal for et par dager siden, bare for å se hvor langt femten centimeter egentlig er. Og det er ganske langt det faktisk. Jeg tror ikke jeg har plass til noe særlig mer....

Skrevet

Dette med størrelse er ikke et normalt tema blant damer jenter jeg henger sammen med. Har aldri opplevd at det er blitt snakket så mye om størrelse som her på kg.

Skrevet

Enig med cand alt.

Vi snakker aldri om det i min venninnekrets heller. Vi diskuterer ikke sex noe særlig i det hele tatt, annet enn hvis noen har fått ny elsker, og de andre kanskje lurer på om han er god. Og det er han selvfølgelig ellers hadde man ikke hatt ham som elsker.

Vi prater nok mye på kanten, men det er generelt - aldri personlig.

Skrevet

Cluet må kanskje være å alltid ha med seg linjal så at man har belegg for det man sier :wink:

Diskuterer ikke størrelse jeg og er helt enig med Mysan og Cand alt.

Skrevet

I min vennekrets er det mest snakk som:

Hadde dere sex?

Var det bra?

av og til: var den stor?

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Kan du vise meg hvor mye 10 cm er ?Hun viste meg ca 6-7 cm.

Det er en grunn til at damer er dårligere til å lukeparkere ;)

Skrevet

Har erfaring med for liten penis.

Jeg skjønte at han hadde litt komplekser spes fordi han ellers var så stor og da mener jeg stooor :tunge1: ,

og deilig. Jeg var sinnsykt forelska og brøy meg ikke

om det. Han var knallbra i senga uansett! Mange blir nok mer fantasifulle og bruker mer tid på andre ting som virkelig er digg :hjerter:

Ikke den evinnelige:jeg skal knulle deg så hardt at du faen ikke bla bla bla - inn og ut, inn og ut.......osv.

Det var først da jeg fant ut hvilken jævla drittsekk han hadde vært, at jeg begynte å tenke på størrelsen :ler: Fordi jeg var så såra ble den mindre og mindre,

i mitt hode selvfølgelig.

Faktisk så liten, innbilte jeg meg, at jeg

sannsynligvis ikke ville holdt ut et sekund etter

at den første forelskelsen var over.

Så, hvis jeg leser meg selv rett... behøver ikke

størrelsen bety alt! Med en god fantasifull partner som tar hensyn og som virkelig gjør sitt ytterste, er det

vel så fantastisk med en mindre enn med store peniser

som innimellom kan gi i hvert fall meg ørlite

mareritt :(

Også er de så behagelige å suge :Nikke: Du blir ikke kvalt og kan slappe mere av i situasjonen.

En liten oppmuntring til de gutta som

går der ute og tror de er for små; ikke bruk linjalen. Bruk hue!

Skrevet

Har en venninne som er ganske opptatt av størrelsen.

Hun hadde hatt sex med en som tydeligvis hadde liten penis (for henne)...

Så hver gang man kommer innpå han veiver hun rundt med lillefingern...

Ohhh så sinna jeg blir.

:evil:

Gjest Anonymous
Skrevet

Skjønner ikke hvor du vil hen jeg. Spiller vel ingen rolle hvor mange cm vi jenter tror dere har. Det som spiller noen rolle er jo om man synes det ser lite, normalt eller stort ut.

Blir jo like teit som at gutter heller ikke fatter BH-str vår, men bare synes noe er stort eller lite av pupper. De fleste har jo ulik smak, og noen liker det stort og noe lite..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...