AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #1 Skrevet 11. februar 2015 Jeg synes risottoene fra Superbra er kjempegode, men er litt lost når det gjelder å kombinere risotto med annen mat. Bare risotto blir for ensformig for meg. Hvordan gjør dere risotto mer spennende og gjerne mer næringsrik? Til steinsopprisottoen har jeg av og til kylling, samt asparges og tomater bakt i ovnen. Andre forslag? Anonymous poster hash: 59f21...357
Gjest incognita Skrevet 11. februar 2015 #2 Skrevet 11. februar 2015 kamskjell og risotto er veldig godt.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #3 Skrevet 11. februar 2015 Steinbit med bacon! Anonymous poster hash: 2fd8c...358
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #4 Skrevet 11. februar 2015 Jeg synes risottoene fra Superbra er kjempegode, men er litt lost når det gjelder å kombinere risotto med annen mat. Bare risotto blir for ensformig for meg. Hvordan gjør dere risotto mer spennende og gjerne mer næringsrik? Til steinsopprisottoen har jeg av og til kylling, samt asparges og tomater bakt i ovnen. Andre forslag? Anonymous poster hash: 59f21...357 Kan du ikke bare gjøre som italienerne? Dele måltidet opp i to. Først spiser du risottoen. Deretter spiser du et stykke kylling/fisk/kjøtt med grønnsaker og brød til? Anonymous poster hash: 10c5c...481
Gjest Ennasus Skrevet 11. februar 2015 #5 Skrevet 11. februar 2015 Har smakt risotto en gang, det smakte forferdelig... Men kan hende det bare var restauranten som var dårlig da Men ser for meg at det passer til sjømat! Blåskjell, kreps, hummer, reker, kamskjell... Eller kanskje baconsurret torsk?
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #6 Skrevet 12. februar 2015 Syns egentlig det meste passer til risotto. Stek en kyllingfilet og skjær i biter og ha over risottoen ved servering. Kamskjell er veldig godt til risotto. Biff som skjæres i skiver etter steking, lammefilet i skiver Anonymous poster hash: 6ebbd...561
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #7 Skrevet 12. februar 2015 Forrige helg laget jeg perlespeltrisotto toppet med stekt sopp, ovnsbakte rødbeter, ruccola, parmesan og pinjekjerner. Serverte med kyllingspyd. Ble veldig godt! Anonymous poster hash: 6ebbd...561
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå