Gå til innhold

Superbra risotto

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes risottoene fra Superbra er kjempegode, men er litt lost når det gjelder å kombinere risotto med annen mat. Bare risotto blir for ensformig for meg. Hvordan gjør dere risotto mer spennende og gjerne mer næringsrik? Til steinsopprisottoen har jeg av og til kylling, samt asparges og tomater bakt i ovnen. Andre forslag?

Anonymous poster hash: 59f21...357
Videoannonse
Annonse
Gjest incognita
Skrevet

kamskjell og risotto er veldig godt. :)

Skrevet

Steinbit med bacon!

Anonymous poster hash: 2fd8c...358
Skrevet

Jeg synes risottoene fra Superbra er kjempegode, men er litt lost når det gjelder å kombinere risotto med annen mat. Bare risotto blir for ensformig for meg. Hvordan gjør dere risotto mer spennende og gjerne mer næringsrik? Til steinsopprisottoen har jeg av og til kylling, samt asparges og tomater bakt i ovnen. Andre forslag?

Anonymous poster hash: 59f21...357

Kan du ikke bare gjøre som italienerne? Dele måltidet opp i to. Først spiser du risottoen. Deretter spiser du et stykke kylling/fisk/kjøtt med grønnsaker og brød til?

Anonymous poster hash: 10c5c...481

Gjest Ennasus
Skrevet

Har smakt risotto en gang, det smakte forferdelig... Men kan hende det bare var restauranten som var dårlig da :fnise:

Men ser for meg at det passer til sjømat! Blåskjell, kreps, hummer, reker, kamskjell...

Eller kanskje baconsurret torsk?

Skrevet

Syns egentlig det meste passer til risotto. Stek en kyllingfilet og skjær i biter og ha over risottoen ved servering. Kamskjell er veldig godt til risotto. Biff som skjæres i skiver etter steking, lammefilet i skiver :)

Anonymous poster hash: 6ebbd...561
Skrevet

Forrige helg laget jeg perlespeltrisotto toppet med stekt sopp, ovnsbakte rødbeter, ruccola, parmesan og pinjekjerner. Serverte med kyllingspyd. Ble veldig godt!

Anonymous poster hash: 6ebbd...561

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...