Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2004 #21 Skrevet 10. august 2004 Møtte en gang en fyr som hadde så liten at den var omtrent som min lillefinger! Og det var i erigert tilstand! Tykkelsen og lengden som en lillefinger!! Hallo! Jeg ble helt :o Er vel ikke overraskende at jeg stakk fra stedet så fort som mulig! Der har vi akkurat den type kommentar som jeg mente ved innlegget mitt . Den har jeg hørt før.Tykklse og lengde som en lillefinger. Er det noen som er ytstyrt med dette eller er det en smule overdrevet ??.Jenter ! Ta frem linjalen da );Please. Mann 28
Gjest All sympati Skrevet 10. august 2004 #22 Skrevet 10. august 2004 Møtte en gang en fyr som hadde så liten at den var omtrent som min lillefinger! Og det var i erigert tilstand! Tykkelsen og lengden som en lillefinger!! Hallo! Jeg ble helt :o Er vel ikke overraskende at jeg stakk fra stedet så fort som mulig! Der har du all min sympati! Hvem ville vel ikke ha stukket?!
Gjest Bra link med peniser! Skrevet 10. august 2004 #23 Skrevet 10. august 2004 Ja, jeg synes også det er litt morsomt. Og det kommer som regel opp i en humoristisk sammenheng, heldigvis. (Bortsett fra han ene som var dønn seriøs, og bla sendte meg penismålene sine på sms etter at det ble slutt, for å minne meg på om "hva jeg hadde gått glipp av"... ) Ellers synes jeg dette var en interessant side, for de som er interesert i temaet: http://www.erectionphotos.com/ De har fotografert og ført statistikk av nokså mange menn, og viser feks hva ulik krumming, hårvekst og kroppsmasse gjør med penisstørrelsen rent visuelt. Den siden du refererer til er jo glimrende! Her kan en jo se nærbilder av de erigerte penisene til menn i alle aldre, har ikke sett på maken jeg.. Men jeg må si at menn ser ikke bra ut der nede når de blir gamle...så du penisene til de på 60-80 år? Ikke lekkert... Det var flere fine peniser der, men de største er og blir de flotteste. Jeg la merke til at de "tynne" ikke var noe særlig på bildene heller (akkurat som de ikke er det IRL).
Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2004 #24 Skrevet 10. august 2004 http://www.erectionphotos.com/ Greit.Som mann synes jeg ikke penis er hverken spennde eller noe direkte pent syn. Det var ikke alle bildene der inne som var det heller. Jeg er fornøyd med det jeg har .Tatt i betrakting av det jeg kunne ha endt opp med. Takk for at du ga oss et nytt syn på dette med penis
Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2004 #25 Skrevet 10. august 2004 http://www.erectionphotos.com/ Greit.Som mann synes jeg ikke penis er hverken spennde eller noe direkte pent syn. Det var ikke alle bildene der inne som var det heller. Jeg er fornøyd med det jeg har .Tatt i betrakting av det jeg kunne ha endt opp med. Takk for at du ga oss et nytt syn på dette med penis
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #26 Skrevet 11. august 2004 Det er en annen streng her inne som heter noe som alle menn jeg møter har små pikker ? Hva gjør jeg Det er damer her inne som har søkt på nettet på spray for å finne den med den størrste pikken.Jeg mener at når man er mormalt utstyrt å du skulle være så "heldig " å møte på en dame som har stooor kukk på hjernen ,ja da kan det hende du blir ledd ut. :veldigsur: Jeg tror det er de damene som er hvert. De med kukk på hjernen.Luer på om det finnes mange av de jeg?
Catia Skrevet 11. august 2004 #27 Skrevet 11. august 2004 Har ikke peiling på cm og slikt. Men du MERKER når du har sex om den er liten, eller hopper ut Ikke lett å være i et forhold der sex er mislykka, for du LURER på om dere har sex... fordi den er liten.
Gjest gjest1 Skrevet 11. august 2004 #28 Skrevet 11. august 2004 Der har vi akkurat den type kommentar som jeg mente ved innlegget mitt . Den har jeg hørt før.Tykklse og lengde som en lillefinger. Er det noen som er ytstyrt med dette eller er det en smule overdrevet ??.Jenter ! Ta frem linjalen da );Please. Mann 28 Det finnes menn med størrelse lillefinger. Jeg har møtt to. Og det er IKKE overdrevet.
Catia Skrevet 11. august 2004 #29 Skrevet 11. august 2004 Hvorfor sååå opptatt av størrelsen? en som har en diger, kan være elendig i senga, så da spiller det ingen rolle.....
Gjest LineS Skrevet 11. august 2004 #30 Skrevet 11. august 2004 Jeg hadde sex ( one night ) for litt siden med en kjekk kar.. men han hadde en liten og tynn penis. Jeg kjente nesten ingen ting, og tenkte at denne er ekstremt liten. Han fortalte meg (merkelig nok) at den er 10 cm. Skulle jeg tippet ville jeg nok tippet noe i den dur. Kjedeligste sexen jeg har hatt. Han brukte i tillegg veldig lang tid, og prøvde å ta meg skikkelig hardt -det hjalp ikke så mye..
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #31 Skrevet 11. august 2004 Kjedeligste sexen jeg har hatt. Han brukte i tillegg veldig lang tid Kanskje du rett og slett var for slarkete og vid..? Såkalt Ekkofitte?
Gjest gjest1 Skrevet 11. august 2004 #32 Skrevet 11. august 2004 I forhold til en penis på ti cm så vil vel de aller fleste kunne betegnes som "ekkofitter". For et stygt begrep, Trøffel :-x
Catia Skrevet 11. august 2004 #33 Skrevet 11. august 2004 hehe nå blir gutta stressa... de har aldri for liten, vi er for vide plutselig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå