Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2004 #1 Skrevet 10. august 2004 Jeg har hørt det fra damer på fest og her inne at de diskutere penisstørrelse. "Å den var så liten ".Den miste jeg har sett "jeg måte konsentrer meg for ikke å begynne å le "nå er det sikkert noen damer her inne som har en vennine som kan ha sagt noe lignende eller kanskje du har sagt noe lignende??? Dere har sett noe som dere oppfater som lite noe som er en til to cm fra gjennomsnittet og dere sammenligner med de størrste dere har sett. Poenget at jeg leste i en undersøkelse at damer ikke helt har styring på dette med cm.Jeg gjorde et lite ekspriment med en vennine etter en halv flaske vin.(Sorry Linn.) Kan du vise meg hvor mye 10 cm er ?Hun viste meg ca 6-7 cm.Hvor mange damer her har sett en errigert penis på 8-10 cm.??? Leger vi på en 3-4 cm er vi oppe i ca gjennomsnitt. Jenter ta fram en linjal...);Hvor stor er den miste du har sett som du reagerte negativt på?? Jeg takker for alle seriøse svar mann 28 år
Suzy Skrevet 10. august 2004 #2 Skrevet 10. august 2004 Jeg kan ikke på noen måte anslå i cm hvor stor den minste jeg har vært borti var - jeg tenkte ikke på å måle og vurderte den heller ikke så nøye. Det som derimot ga meg inntrykket av at den var liten var at jeg som 18 åring, uten å ha født barn eller hatt mer enn et par partnere (og ingen over lengre tid) nesten ikke kjente at han var inne i meg. Han hadde det åpenbart fint, men jeg hadde probløemer med å finne ut om han faktisk var der eller ei og om den var slapp eller stiv... :-? Skal i voksen alder tenke med noe vil jeg tro at den var omtrent som en pekefinger - hvor maneg cm det måtte være (5 cm?)
Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2004 #3 Skrevet 10. august 2004 Jeg kan ikke på noen måte anslå i cm hvor stor den minste jeg har vært borti var - jeg tenkte ikke på å måle og vurderte den heller ikke så nøye. Det som derimot ga meg inntrykket av at den var liten var at jeg som 18 åring, uten å ha født barn eller hatt mer enn et par partnere (og ingen over lengre tid) nesten ikke kjente at han var inne i meg. Han hadde det åpenbart fint, men jeg hadde probløemer med å finne ut om han faktisk var der eller ei og om den var slapp eller stiv... :-? Skal i voksen alder tenke med noe vil jeg tro at den var omtrent som en pekefinger - hvor maneg cm det måtte være (5 cm?) Min pekkefinger er 8cm.Jeg skjønner at du er skuffa da :-(
tormod Skrevet 10. august 2004 #4 Skrevet 10. august 2004 beklager, en liten digresjon kommer nå; jeg gjorde for ikke så lenge siden en lingnendes "test" på ei veninne, men hun var helt edru.. Jeg ba henne vis med hendene hvor lang en penis skulle være, og målte der etter med målebånd.. etterpå gjorde vi det samme med diameteren.. hun var såre fornøyd med sine opplysninger helt til jeg klipte til ett ark etter hennes mål, og rullet det sammen til det fikk rett diameter.. En ganske så spennede sak egenlig.. husker ikke målene i hgode, men stor det ble den i allefall.. nå fant hun vel ut at den kanskje var i største laget, men alikevel så tror jeg nok at ideal str. nok er langt mer enn gjennomsnittet kan komme med.. jeg for min del, er helt på gjennomsnittet, og dermed LANGT mindre Men sånn er det bare.. min frue har hatt de store (vi er helt ærlige på dette temat..) og faktisk dumpa fyren for den var FOR stor, så nå er hun mer enn fornøyd med lille meg
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2004 #5 Skrevet 10. august 2004 Jeg har ikke vært borti noen lilleputter, men kan si at så lenge den kan støte så det smeller og få meg til å skrike, er jeg fornøyd.
Gjest GreenSky Skrevet 10. august 2004 #6 Skrevet 10. august 2004 Jeg har aldri tenkt på størrelsen til fyrene jeg har vært sammen med. Mulig jeg hadde tenkt anderledes hvis jeg møtte på en fyr med mini-tiss, men det vet jeg ikke før jeg har vært der.
*Lene* Skrevet 10. august 2004 #7 Skrevet 10. august 2004 Jeg møtte på en med minitiss. Den var ca 5-6 cm i erigrert tilstand. Ja, ca en pekefinger :-( Den var meeeeeeget mindre enn gjennomsnittet tør jeg påstå!
Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2004 #8 Skrevet 10. august 2004 Stakkars de test-venninnene deres, gutter! "Kan du komme hit litt, du? Jeg vil gjerne teste ut hvor stort du tipper utstyret mitt er".
tormod Skrevet 10. august 2004 #9 Skrevet 10. august 2004 Stakkars de test-venninnene deres, gutter! "Kan du komme hit litt, du? Jeg vil gjerne teste ut hvor stort du tipper utstyret mitt er". hehe, var nok ikke riktig slik det skjedde, da hadde nok str hun kom frem til vært laaaangt mindre.. :oops:
Gjest petter Skrevet 10. august 2004 #11 Skrevet 10. august 2004 De mest populære vibratorene/dildoene må jo være rundt idealstørrelse? Jeg sjekket, og de fleste (bestselgende) er vel rund 17-19 cd (med batterikasse!) og 12-14cm i omkrets.
Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2004 #12 Skrevet 10. august 2004 den trenger ikke være så innmari lang,det er tykkelsen som gjør det godt...litt vanskelig åmåle omkrets på øyemål føler jeg!!
Gjest Poirot Skrevet 10. august 2004 #13 Skrevet 10. august 2004 Har aldri reagert på en størrelse mht penis. Men jeg tror du har helt rett når det gjelder å fastslå lengde, at mange tar feil. Nok av folk her som sier de gjerne skulle hatt 30 cm inni seg, tviler på at de har målt...
Gjest Eir Skrevet 10. august 2004 #14 Skrevet 10. august 2004 I tillegg til at det er veldig vanskelig å bedømme hvor lang en penis er uten å måle, siden den som regel er litt krum når den er erigert, og ofte har litt hår rundt som skjuler noe osv. Så kan man jo også tenke litt på hvor forskjellig den ser ut overfra og nedenfra, feks. Jeg har en snodig tendens til å treffe menn som har målt, og gjerne forteller om resultatet. Nesten alle har vært like store, innenfor en differanse på en cm. Så han ene som lå 3-4 cm under de andre så selvsagt liten ut i forhold, seg om han bare lå rett under snittet.
Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2004 #15 Skrevet 10. august 2004 Verdens minste penis er 1,5 cm lang. :o Det hadde vært noe å hatt fest på det jenter Slutt å klag på størrelsen.
Melissa Gioberti Skrevet 10. august 2004 #16 Skrevet 10. august 2004 I tillegg til at det er veldig vanskelig å bedømme hvor lang en penis er uten å måle, siden den som regel er litt krum når den er erigert, og ofte har litt hår rundt som skjuler noe osv. Så kan man jo også tenke litt på hvor forskjellig den ser ut overfra og nedenfra, feks. Jeg har en snodig tendens til å treffe menn som har målt, og gjerne forteller om resultatet. Nesten alle har vært like store, innenfor en differanse på en cm. Så han ene som lå 3-4 cm under de andre så selvsagt liten ut i forhold, seg om han bare lå rett under snittet. Hva, har du truffet menn som forteller deg hvor mange cm den er?! Dette er ganske morsomt! Jeg har aldri møtt på noen som nevner det.
Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2004 #17 Skrevet 10. august 2004 I tillegg til at det er veldig vanskelig å bedømme hvor lang en penis er uten å måle, siden den som regel er litt krum når den er erigert, og ofte har litt hår rundt som skjuler noe osv. Så kan man jo også tenke litt på hvor forskjellig den ser ut overfra og nedenfra, feks. Jeg har en snodig tendens til å treffe menn som har målt, og gjerne forteller om resultatet. Nesten alle har vært like store, innenfor en differanse på en cm. Så han ene som lå 3-4 cm under de andre så selvsagt liten ut i forhold, seg om han bare lå rett under snittet. Helt enig med Eir her Jeg har litt trang forhud så da kommer ikke hode så godt fram alltid.Jeg har en ca 13cm tykk og ganske stort hode Den ville virket "FEITERE"hvis hode hadde synes hele tiden. Jeg velger å tro det .Jeg mener det.Eller ?
Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2004 #18 Skrevet 10. august 2004 Møtte en gang en fyr som hadde så liten at den var omtrent som min lillefinger! Og det var i erigert tilstand! Tykkelsen og lengden som en lillefinger!! Hallo! Jeg ble helt :o Er vel ikke overraskende at jeg stakk fra stedet så fort som mulig!
Gjest Eir Skrevet 10. august 2004 #19 Skrevet 10. august 2004 Dette er ganske morsomt! Jeg har aldri møtt på noen som nevner det. Ja, jeg synes også det er litt morsomt. Og det kommer som regel opp i en humoristisk sammenheng, heldigvis. (Bortsett fra han ene som var dønn seriøs, og bla sendte meg penismålene sine på sms etter at det ble slutt, for å minne meg på om "hva jeg hadde gått glipp av"... ) Ellers synes jeg dette var en interessant side, for de som er interesert i temaet: http://www.erectionphotos.com/ De har fotografert og ført statistikk av nokså mange menn, og viser feks hva ulik krumming, hårvekst og kroppsmasse gjør med penisstørrelsen rent visuelt.
Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2004 #20 Skrevet 10. august 2004 Møtte en gang en fyr som hadde så liten at den var omtrent som min lillefinger! Og det var i erigert tilstand! Tykkelsen og lengden som en lillefinger!! Hallo! Jeg ble helt :o Er vel ikke overraskende at jeg stakk fra stedet så fort som mulig! Der har vi akkurat den type kommentar som jeg mente ved innlegget mitt . Den har jeg hørt før.Tykklse og lengde som en lillefinger. Er det noen som er ytstyrt med dette eller er det en smule overdrevet ??.Jenter ! Ta frem linjalen da );Please. Mann 28
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå