Gjest mann20mb Skrevet 11. februar 2015 #1 Skrevet 11. februar 2015 (endret) Heisann, jeg er en ung mann på 21 år som søker den rette. Dette føles litt fjortiss ut, men jeg prøver allikevel. Mine interesser er musikk da jeg spiller en del instrumenter og jeg liker å trene,se film,slappe av osv. Veldig kort oppsumert. Jeg er mørk i håret med lyseblå øyne. 184cm over bakken. Normal kropp. Jeg liker å ha det gøy. Hvor kjekk jeg er? Det må du avgjøre selv. Kan vel si at jeg er kjekkere enn de fleste. Off, hvordan skal dere vite? Kontakt meg på PM/her på forumet og vi kan ta det derfra så lenge du er over 18 år og ikke eldre enn 23. Østfold er stedet, men det stopper ikke der da det tar 40 min med tog til Oslo. Jeg er ikke farlig i det hele tatt, så ikke vær redd for å skrive til meg. Dette er ikke tull, jeg er ikke særlig fan av tinder eller datingsider på nett. Kanskje dette er en god ide eller ikke. Jeg prøver. Skriv privat melding til meg. Håper vi snakkes Endret 11. februar 2015 av mann20mb
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #3 Skrevet 11. februar 2015 Hvor stor penis har ts? Kunne være nyttig å vite. Anonymous poster hash: bf2f7...799
Gjest mann20mb Skrevet 11. februar 2015 #4 Skrevet 11. februar 2015 Kan jeg komme med noen tips? ja takk
Gjest mann20mb Skrevet 11. februar 2015 #5 Skrevet 11. februar 2015 Hvor stor penis har ts? Kunne være nyttig å vite.Anonymous poster hash: bf2f7...799 prøv og vær litt seriøs da
Gjest incognita Skrevet 11. februar 2015 #6 Skrevet 11. februar 2015 (endret) ja takk Heisann, jeg er en ung mann på 21 år som søker den rette. Dette føles litt fjortiss ut, men jeg prøver allikevel. Mine interesser er musikk da jeg spiller en del instrumenter og jeg liker å trene,se film,slappe av osv. Veldig kort oppsumert. Jeg er mørk i håret med lyseblå øyne. 184cm over bakken. Normal kropp. Jeg liker å ha det gøy. Hvor kjekk jeg er? Det må du avgjøre selv. Kan vel si at jeg er kjekkere enn de fleste. Off, hvordan skal dere vite? Kontakt meg på PM/her på forumet og vi kan ta det derfra så lenge du er over 18 år og ikke eldre enn 23. Østfold er stedet, men det stopper ikke der da det tar 40 min med tog til Oslo. Håpløs romantiker kan jeg vel kalle meg selv etter dette. Jeg er ikke farlig i det hele tatt, så ikke vær redd for å skrive til meg. Dette er ikke tull, jeg er ikke særlig fan av tinder eller datingsider på nett. Kanskje dette er en god ide eller ikke. Jeg prøver. Skriv privat melding til meg. Håper vi snakkes For det første, overskriften på tråden. "Ensom" er et ord du vil styre unna i søken på den rette, det er et negativt ladet ord som ikke har en klang som gjør seg i en datingannonse. Det neste er setningen jeg har uthevet for deg, den burde du spart deg for. Veldig turn off. Så må jeg si at det faktum at du i en alder av 21 kaller deg en "håpløs" romantiker gir litt bismak - og igjen "håpløs" = negativt ladet, men SÅ.. når jeg leser at du er fra Østfold begynner brikkene å falle på plass - så den ville jeg kanskje kamuflert bedre. Eksempelvis høres det bedre ut om du sier du kommer fra Fredrikstad eller "Østlandet". Lykke til med draget på KG-bærtene. Endret 11. februar 2015 av incognita
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #7 Skrevet 11. februar 2015 For det første, overskriften på tråden. "Ensom" er et ord du vil styre unna i søken på den rette, det er et negativt ladet ord som ikke har en klang som gjør seg i en datingannonse. Det neste er setningen jeg har uthevet for deg, den burde du spart deg for. Veldig turn off. Så må jeg si at det faktum at du i en alder av 21 kaller deg en "håpløs" romantiker gir litt bismak - og igjen "håpløs" = negativt ladet, men SÅ.. når jeg leser at du er fra Østfold begynner brikkene å falle på plass - så den ville jeg kanskje kamuflert bedre. Eksempelvis høres det bedre ut om du sier du kommer fra Fredrikstad eller "Østlandet". Lykke til med draget på KG-bærtene. Hør på henne. Det eneste som betyr noe noe for kvinner er hvordan du fremstår, ikke hvordan du er. Lær deg å late som, eller å vri litt på virkeligheten, så er du nok i boks. Lykke til Anonymous poster hash: 0c02d...c23
Gjest incognita Skrevet 11. februar 2015 #8 Skrevet 11. februar 2015 Hør på henne. Det eneste som betyr noe noe for kvinner er hvordan du fremstår, ikke hvordan du er. Lær deg å late som, eller å vri litt på virkeligheten, så er du nok i boks. Lykke til Anonymous poster hash: 0c02d...c23 Sad, but true.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #9 Skrevet 11. februar 2015 Hør på henne. Det eneste som betyr noe noe for kvinner er hvordan du fremstår, ikke hvordan du er. Lær deg å late som, eller å vri litt på virkeligheten, så er du nok i boks. Lykke til Anonymous poster hash: 0c02d...c23 Riktig. Du må aldri få deg til å virke svak ved å si man er ensom. Spill rollen som selvsikker og verdensvant, selv om du på bunn har verdens dårligste selvtillitt og er en slamp. Da faller damene for deg. Førsteinntrykk er veldig viktig. Når du har lurt henne til å bli fortapt i deg er det uansett for sent for henne å velge deg ut pga negative ting som kommer frem etter en stund. Hun er allerede solgt. Jenter er enkle slikt sett... Anonymous poster hash: bf2f7...799
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå