AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #1 Del Skrevet 11. februar 2015 Er det noen her som har handlet på sheinside med ekspress? Hører det er flere som anbefaler det, men hos meg så står det en advarsel om at "It is recommended you choose standard shipping to avoid potential customs duty, except US,UK,Aus,New Zealand & Canada." Hva vil dette si? Og må jeg være hjemme når det blir levert? Anonymous poster hash: a72ef...0fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #2 Del Skrevet 11. februar 2015 Er det noen her som har handlet på sheinside med ekspress? Hører det er flere som anbefaler det, men hos meg så står det en advarsel om at "It is recommended you choose standard shipping to avoid potential customs duty, except US,UK,Aus,New Zealand & Canada." Hva vil dette si? Og må jeg være hjemme når det blir levert? Anonymous poster hash: a72ef...0fd beklager den røde skriften Anonymous poster hash: a72ef...0fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 11. februar 2015 #3 Del Skrevet 11. februar 2015 (endret) Hvis totalsummen av det du har kjøpt er over de 350 NOK uten leveransekostnad så velger du jo fritt, men du vil betale mer i avgifter med høyere transportkostnad, og express leveranse er dyrere enn standard, det er derfor de har skrevet det med den røde teksten din: "It is recommended you choose standard shipping to avoid potential customs duty, except US,UK,Aus,New Zealand & Canada." "Det er anbefalt at du velger standard forsendelse for å unngå potensiell toll, utenom for US, UK, Australia, New Zealand og Canada": Du må regne litt på det og se om det er noe å tjene på å velge det ene alternativet fremfor det andre. Om du holder deg under 350-kroners grensen inkl. forsendelse så er alt greit, men dersom du er under med standard og over med express så vil standard lønne seg. Standard Tid Express Tid Norway: FREE for orders over $30.00 5-28 days FREE for orders over $99.00 3-7 business days otherwise $6.99 otherwise $14.90 Endret 11. februar 2015 av Lille-pus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grrwaffmjau Skrevet 13. februar 2015 #4 Del Skrevet 13. februar 2015 Jeg pleier å bruke ekspress når jeg bestiller billig, aldri hatt noe problem med det og jeg har fått varene etter en uke:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grrwaffmjau Skrevet 13. februar 2015 #5 Del Skrevet 13. februar 2015 Og nei, du må ikke være hjemme når det blir levert. Jeg pleier å få melding av de som kjører pakka der de spør hvor de skal legge den. Hvis ikke blir den vel sendt til ditt lokale postkontor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå