Gå til innhold

Hvor lenge....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge må man være sint før man kan si at en person er langsint?

4-5 timer? En dag? En uke? Eller må det gå år?

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt over et par timer kaller jeg langsint.

Gjest GreenSky
Skrevet

Det kommer helt ann på. Hvor lenge en er sint henger sammen med alvorlighetsgraden av hvorfor en er sint.

Kan du være litt mer konkret?

Skrevet

Vel hun jeg deler inngangsdør med mente i går at hun hadde fortalt om en avtale hun hadde for i går, noe som førte til at min impulsive tennistime gikk fløyten. Og idag fikk jeg høre at jeg er langsint siden jeg fortsatt var irritert.

Jeg er vel ikke langsint av den grunn.....det har jo bare gått en natt?

Gjest Anonymous
Skrevet
Det kommer helt ann på. Hvor lenge en er sint henger sammen med alvorlighetsgraden av hvorfor en er sint.

:enig_animasjon:

Skrevet
Vel hun jeg deler inngangsdør med mente i går at hun hadde fortalt om en avtale hun hadde for i går, noe som førte til at min impulsive tennistime gikk fløyten. Og idag fikk jeg høre at jeg er langsint siden jeg fortsatt var irritert.

Jeg er vel ikke langsint av den grunn.....det har jo bare gått en natt?

Jo litt langsur er du da - jeg syns en tennistime er en bagatell og noer man glemmer før morgenen kommer :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jo litt langsur er du da - jeg syns en tennistime er en bagatell og noer man glemmer før morgenen kommer :wink:

Skrevet

Joda, da er du langsint. De som ikke er langsinte er de som får ut sinnet med en gang, og så er det glemt, alt annet er for meg langsinthet, uansett årsak til sinnet. Det kan godt være berettiget, men man er jo like fullt langsint.

Skrevet

Uenig....fordi det har bare gått en natt mellom da og når jeg ble beskyldt for det. Snakket ikke med henne før jeg la meg. Ikke om det ihvertfall.

Gjest GreenSky
Skrevet

Hæ? To :enig_animasjon: fra Trøffel i samme tråd? skal du ikke kverrulere? :o :sjarmor:

Skrevet

Hæ? To :enig_animasjon: fra Trøffel i samme tråd? skal du ikke kverrulere? :o :sjarmor:

Jeg også var like overrasket. Ble helt satt ut og klarte ikke finne på noe å si engang.

:o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...