Gå til innhold

De to desidert viktigste egenskapene en kvinne kan inneha

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Intelligens

2. Selvironisk og avslappet form for humor.

O lady, Where Art Thou?

Anonymous poster hash: 3903a...80e
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

omsorgsfull med en god personlighet.

Finnes like få av dem i begge kjønn..

Anonymous poster hash: 7f900...c52

Skrevet

Here I am. Jeg har humor og selvironi, men opplever ofte at jeg også er for snill, for mannfolka ser ikke ut til å sette pris på snillheten :P

Anonymous poster hash: f48a5...ffc
  • Liker 4
Skrevet

Blid og udramatisk.

Anonymous poster hash: 98719...ab4
Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg tenkte det kom til å stå

"at hun svelger når hun suger"

"at hun gjør alt husarbeid"

Eller noe slikt som er veldig typisk for tråder her på KG

Men guri, her var det en oppegående mann :)

• Liker 14
Skrevet

Gi gjerne eksempler på tråder der disse egenskapene har vært de viktiste hos en kvinne.

Eller er det en typisk hjernevasket feminists fiendebilder av mannen, som kommer til utrykk?

Anonymous poster hash: 53d1f...aa2

• Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

Gi gjerne eksempler på tråder der disse egenskapene har vært de viktiste hos en kvinne.

Eller er det en typisk hjernevasket feminists fiendebilder av mannen, som kommer til utrykk?

Det har vært flere slike tråder tidligere om du har fulgt med på KG.

Det betyr ikke at det er typisk menn kjære deg, så du trenger ikke bli sur eller føle deg truffet over at noen skriver noe slikt :)

Så bare ro deg helt ned :blomst:

• Liker 3
Skrevet

Humor er en teit bil.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syntes det viktigste er :

1. Store jur

2. Stor ræv

• Liker 1
Skrevet

Det er sånne kvinner på KG da :laugh:

Anonymous poster hash: 6dbc1...5e5

Skrevet

Men er menn som liker damer som suger og gjør husarbeid mindre oppegående? Hvorfor isåfall? Er ikke de to tingene kvaliteter som viser omsorg og kjærlighet?

Anonymous poster hash: cc7b6...fe6

• Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet (endret)

Men er menn som liker damer som suger og gjør husarbeid mindre oppegående? Hvorfor isåfall? Er ikke de to tingene kvaliteter som viser omsorg og kjærlighet?

Jeg tror ikke jeg har sagt det :klo:

Jeg vet ikke med andre damer, men jeg ville heller hatt en mann som hadde satt intelligens og humor høyt enn en som hadde satt svelging av sæd og å være hushjelpen hans høyest :) Jeg er utrolig glad i min samboer til tross for at han også må gjøre husarbeid. Jeg er ikke hushjelp og ikke mamma, og min måte å vise kjærlighet på er ikke å svelge sæden hans. Min måte å vise kjærlighet på er å holde rundt han, stryke han på kinnet og si at han er en fantastisk mann og at jeg er utrolig glad i han.

Hvorfor er det noe du trenger å diskutere? :fnise:

Endret av avocadoen
  • Liker 5
Skrevet

Det har vært flere slike tråder tidligere om du har fulgt med på KG.

Det betyr ikke at det er typisk menn kjære deg, så du trenger ikke bli sur eller føle deg truffet over at noen skriver noe slikt :)

Så bare ro deg helt ned :blomst:

Ingen dokumentasjon altså, kun "sånn er menn, altså."!

Skrevet

Det er en viss forskjell på å sette pris på at dama svelger, og å rangere det som den desidert viktigste egenskapen en kvinne kan ha.

• Liker 9
Gjest avocadoen
Skrevet (endret)

Ingen dokumentasjon altså, kun "sånn er menn, altså."!

Ja, det var akkurat det jeg sa. Sånn er alle menn altså!

:ironi:

Er det mulig..... :fnise:

Du vil dessuten ha mer lykke med damene om du får mer humor og kanskje også tar en synsundersøkelse. Bare et tips :)

Endret av avocadoen
  • Liker 5
Skrevet

Jeg tror ikke jeg har sagt det :klo:

Jeg vet ikke med andre damer, men jeg ville heller hatt en mann som hadde satt intelligens og humor høyt enn en som hadde satt svelging av sæd og å være hushjelpen hans høyest :) Jeg er utrolig glad i min samboer til tross for at han også må gjøre husarbeid. Jeg er ikke hushjelp og ikke mamma, og min måte å vise kjærlighet på er ikke å svelge sæden hans. Min måte å vise kjærlighet på er å holde rundt han, stryke han på kinnet og si at han er en fantastisk mann og at jeg er utrolig glad i han.

Hvorfor er det noe du trenger å diskutere? :fnise:

Joda, men jeg reagerer på at du forventet husarbeid og sex som svar, men fikk noe annet. Og da ble han plutselig oppegående. Det betyr da at de som vil ha sex og husarbeid ikke er oppegående.

Selv kan jeg ikke snakke på vegne av alle menn, men de jeg kjenner hadde satt pris på at dama tilfredsstilte hans fantasier i senga. Og at hun gjorde husarbeid. Problemet er bare at mange kvinner føler seg mindreverdige om de faktisk gjør noe som kan ses på som "gammeldags". Man blir ikke populær i venninnegjengen om alle får vite at man har tradisjonelle roller i heimen.

Intelligens og humor er viktig det. Men de damer nå til dags har aldri vært mer belest. Humor er det dessverre ikke mange kvinner som har, i hvertfall ikke god humor. Men en dame som ikke er redd for å gjøre en innsats for å få det dagligdagse til å fungere, og skjønner at alt ikke kan være svaet/hvitt 50-50, er mer verdt i mine øyne. En som verdsetter og skjønner hvor vanskelig mye av det menn gjør er, som ikke er hverdagslige gjøremål, er også mye verdt.

Gjest avocadoen
Skrevet

Joda, men jeg reagerer på at du forventet husarbeid og sex som svar, men fikk noe annet. Og da ble han plutselig oppegående. Det betyr da at de som vil ha sex og husarbeid ikke er oppegående.

Selv kan jeg ikke snakke på vegne av alle menn, men de jeg kjenner hadde satt pris på at dama tilfredsstilte hans fantasier i senga. Og at hun gjorde husarbeid. Problemet er bare at mange kvinner føler seg mindreverdige om de faktisk gjør noe som kan ses på som "gammeldags". Man blir ikke populær i venninnegjengen om alle får vite at man har tradisjonelle roller i heimen.

Intelligens og humor er viktig det. Men de damer nå til dags har aldri vært mer belest. Humor er det dessverre ikke mange kvinner som har, i hvertfall ikke god humor. Men en dame som ikke er redd for å gjøre en innsats for å få det dagligdagse til å fungere, og skjønner at alt ikke kan være svaet/hvitt 50-50, er mer verdt i mine øyne. En som verdsetter og skjønner hvor vanskelig mye av det menn gjør er, som ikke er hverdagslige gjøremål, er også mye verdt.

Jeg forventet et "typisk" KG-innlegg med de eksemplene som jeg kom med over. Det er humor, og de som har vært på KG en stund har helt sikkert lest slike innlegg som jeg har lest tidligere.

Det betyr ikke at de som vil ha sex og husarbeid ikke er oppegående.

Cathrine88 svarte deg på dette. Les dette innlegget hun skreiv.

Om du føler deg truffet av at du gjerne vil sitte i godstolen å se fotballkamp mens dama støvsuger under beina dine og at det aller viktigste for deg er å få en dame som kan svelge, så er det i grunn ikke mitt problem.

Om du synes humor er viktig så er det lurt å ha det selv.

Det er ikke mulig å skrive noe som helst morsomt før at alle AB-ene på KG klikker...

• Liker 7
Gjest incognita
Skrevet

1. Intelligens

2. Selvironisk og avslappet form for humor.

O lady, Where Art Thou?

Anonymous poster hash: 3903a...80e

:hallo:

• Liker 1
Skrevet (endret)

l

Endret av gjest 321

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...