AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #1 Skrevet 11. februar 2015 Sommerferien gjør vi litt annerledes i år.. Vi reiser altså bort en hel uke, helt uten barna.. Og føler at DETTE blir feire! Vi har barn på 2, 10 og 14 år.. Er dette egoistisk?? Anonymous poster hash: 761c5...d3e 10
Gjest Pet Skrevet 11. februar 2015 #3 Skrevet 11. februar 2015 Ddet blir sikkert koselig, god tur! 25
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #4 Skrevet 11. februar 2015 Hva skal barna mens dere er borte? De skal nok være alene hjemme. Anonymous poster hash: 37ebe...69e 9
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #5 Skrevet 11. februar 2015 Nyt det. Ikke alle er så heldige å ha barnevakt en uke. God tur Anonymous poster hash: a6a4a...b76 9
Gjest avocadoen Skrevet 11. februar 2015 #6 Skrevet 11. februar 2015 Det trenger du ikke ha dårlig samvittighet for Kos dere! 6
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #7 Skrevet 11. februar 2015 God tur, kos dere og nyt hverandre slik alle par bør. De som vil gi dere dårlig samvittighet er det bare å ignorere;)Anonymous poster hash: 0a2dc...5e8 9
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #9 Skrevet 11. februar 2015 Ja, det er egoistisk. Egoistisk å investere i forholdet? Anonymous poster hash: 37ebe...69e 38
Timza Skrevet 11. februar 2015 #10 Skrevet 11. februar 2015 Ja, det er egoistisk. Som trengs engang i blant for et velfungerende par. 29
Gjest Olivia Benson Skrevet 11. februar 2015 #11 Skrevet 11. februar 2015 Egoistisk er det jo, men det må man vel få lov til å være innimellom. Selv hadde jeg valgt en annen tid å reise alene på enn akkurat sommerferien og et annet feriemål enn "syden", men for all del. Regner med at ungene blir passet godt på der de skal være, så de tåler nok at mamma og pappa koser seg sammen en ukes tid. 11
Gjest Blixen Skrevet 11. februar 2015 #12 Skrevet 11. februar 2015 Det er egoistisk om denne reisen gjør at dere ikke har råd/tid til å reise med barna også. 9
Gjest Bettys Skrevet 11. februar 2015 #13 Skrevet 11. februar 2015 Man gjør det jo ikke for at barna skal ha det bra, men at man selv skal ha det bra. Dermed er det jo egoistisk. Jeg skjønner at man har behov for en helgetur av og til, eller en fredagskveld bare med partneren. Det er nok sunt for forholdet. Men å dra på ferie uten barna hadde jeg aldri gjort. Prøver å tenke meg hvordan jeg hadde reagert i barndommen dersom foreldrene mine dro på ferie uten oss barna. Det tror jeg at jeg ville blitt utrolig lei meg for.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #14 Skrevet 11. februar 2015 Man gjør det jo ikke for at barna skal ha det bra, men at man selv skal ha det bra. Dermed er det jo egoistisk. Jeg skjønner at man har behov for en helgetur av og til, eller en fredagskveld bare med partneren. Det er nok sunt for forholdet. Men å dra på ferie uten barna hadde jeg aldri gjort. Prøver å tenke meg hvordan jeg hadde reagert i barndommen dersom foreldrene mine dro på ferie uten oss barna. Det tror jeg at jeg ville blitt utrolig lei meg for. Foreldrene mine reiste på tur alene uten meg da jeg var liten og det gjorde meg ingenting. De kom hjem uthvilt og glade, og jeg fikk en herlig uke hos bestemor.Anonymous poster hash: 0a2dc...5e8 33
Timza Skrevet 11. februar 2015 #15 Skrevet 11. februar 2015 Egoistisk er det jo, men det må man vel få lov til å være innimellom. Selv hadde jeg valgt en annen tid å reise alene på enn akkurat sommerferien og et annet feriemål enn "syden", men for all del. Regner med at ungene blir passet godt på der de skal være, så de tåler nok at mamma og pappa koser seg sammen en ukes tid. Etter sist sommer hvor facbook bildene av venner i synden ble overgått så til de grader av bilder her hjemmeifra med varmerekord i sjøen på 26 grader, så trur jeg jeg hadde vært forsiktig med å handle syndentur til sommeren. 3
LindaM Skrevet 11. februar 2015 #16 Skrevet 11. februar 2015 Vil ikke kalle det egoistisk. Synes allikevel 1 uke virker lenge å være borte fra en 2 åring. Men det er min mening basert på oss og vårt barn. 6
Rotemor Skrevet 11. februar 2015 #17 Skrevet 11. februar 2015 Jeg synes det hverken er egoistisk eller galt! Men jeg har gjort det samme selv en gang og må innrømme at jeg dro med god samvittighet, men Badet i svømmebassenget med dårlig om du skjønner:) Dra, kos dere! 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #18 Skrevet 11. februar 2015 Sommerferien gjør vi litt annerledes i år.. Vi reiser altså bort en hel uke, helt uten barna.. Og føler at DETTE blir feire! Vi har barn på 2, 10 og 14 år.. Er dette egoistisk?? Anonymous poster hash: 761c5...d3e Holder jeg med deg i Vi skal det samme en uke, og så to uker på ferie med kidsa Anonymous poster hash: a2093...319 4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #19 Skrevet 11. februar 2015 Egoistisk er det jo, men det må man vel få lov til å være innimellom. Selv hadde jeg valgt en annen tid å reise alene på enn akkurat sommerferien og et annet feriemål enn "syden", men for all del. Regner med at ungene blir passet godt på der de skal være, så de tåler nok at mamma og pappa koser seg sammen en ukes tid. sommerferien er jo evig lang da, kan jo være det var da de hadde mulighet til å ha barnevakt en uke av besteforeldre eller lignende da de gjerne har ferie. Er ikke egoistisk å prioritere forholdet også, er jo 51 andre uker i året og fokusere fullstendig på barna.. Anonymous poster hash: a2093...319 6
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #20 Skrevet 11. februar 2015 Det er egoistisk om denne reisen gjør at dere ikke har råd/tid til å reise med barna også. Og hvem har sagt det? Det er noe du finner på selv. Jeezes.. Anonymous poster hash: a2093...319 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå