Gå til innhold

Erfaring med volumshampoo/balsam.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på erfaringer med dette, rett og slett.

Noen her som har god erfaring med at det gir litt ekstra volum, bare etter en gang?

Tenkte å bruke det bare før spesielle anledninger jeg vil se litt ekstra fin ut på håret.

Men virker håret tørt eller frizzy samtidig? Vil at det skal være like glatt som ved vanlig pleiende shampoo og balsam, bare med litt ekstra volum. :)

Legg gjerne til hvilke produkter du har prøvd, eller andre råd for litt ekstra volum i hårrøttene samtidig som at jeg ønsker at håret skal se glatt og sunt ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kan komme med sin erfaring med dette? Tenkte å kjøpe og prøve ut første gang før valentinsdate, litt kjedelig om det gjør håret veldig tørt/frizzy.

Skrevet

Ingen svar, men tilfelle noen andre skulle lure på det samme, så har jeg brukt Define sin shamooo og balsam med bambus for volum, og fikk ikke det minste mer volum enn ved andre produkter. Synes derimot ikke det gjorde håret noe tørrere enn vanlige produkter heller.

Skrevet

Jeg har hatt god erfaring med volumshampoen til Kerastase. Har brukt fuktmaske etterpå, kerastase masqueintense for tynt hår. den er fantastisk god, gir fukt uten å tynge så det blir ikke frizzy!

Ellers har eg likt sexy hair sin volumshampo, inntil jeg bestilte den fra en nettside, så lurer på om det er fakeprodukt derfra. likte den jeg kjøpte hos frisør.

Anonymous poster hash: d201f...65a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...