Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Det er 14 dager i morgen siden innsetting av et fryseegg. Jeg tok derfor en cb test i dag tidlig. Vet ikke hva jeg skal tro utifra denne testen , da jeg bare kan skimte en svak strek. Noen som har opplevd og få såpass svak strek på denne tiden og vært gravid ?Det er nesten så man ikke ser streken engang.. Usikker :(

Anonymous poster hash: 45312...156

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er bildet foresten :)

post-37809-0-67838700-1423670537_thumb.j

Skrevet (endret)

Strek er strek. Ser du den spiller det ingen rolle om den er svak eller sterk. Dersom bildet er tatt innenfor tiden så er den gyldig.

Endret av Silfen
Skrevet

Høres ut som du er gravid, gratulerer! Men skal du ikke ta blodprøve ved klinikken du har forsøket på? Jeg gjorde alltid det på dag 13, og den gangen jeg ble gravid (fryseforsøk), var den positiv da jeg ringte.

Anonymous poster hash: 27d50...f5f

Skrevet

Hm. Kanskje jeg må spørre om å få ta den, har ikke fått noe beskjed om det. Bare at jeg skal ringe med resultatet 14 dager etter innsetting. Synes den var så utrolig svak den streken, så ble så usikker på hva resultatet er.

Skrevet

Jeg ville brukt apotek1 sin test, den er mye bedre. Cb lager sånne svake streker helt tidlig, og jeg trodde jeg ikke var gravid når jeg var det. Man blir bare usikker av det merket der.

Men i hvert fall - jeg fikk omtrent like svak strek som på bildet ditt, og det betydde visst gravid.

Anonymous poster hash: 9e262...687
Skrevet

Hm. Kanskje jeg må spørre om å få ta den, har ikke fått noe beskjed om det. Bare at jeg skal ringe med resultatet 14 dager etter innsetting. Synes den var så utrolig svak den streken, så ble så usikker på hva resultatet er. Anonymous poster hash: 45312...156

Ta deg en tur til fastlegen og få tatt blodprøve da, vel?

Anonymous poster hash: 86592...254

Skrevet

Tok en ny test igår som var negativ. Idag har jeg begynt å få litt brunt utflod, så tenker nok ikke at dette gikk denne gang. Skal ta en siste test i morgen får å være sikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...