Gå til innhold

Klarer ikke å slappe av

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok - jeg har aldri startet en tråd her før, og vet ikke om jeg legger den riktig, men jeg kjører på.

Jeg har likt en fyr veldig lenge nå, men den veldig varierende oppførselen hans gjør at jeg noen ganger får opp forvetningene mine, så jeg har ikke klart å legge det fra meg. Problemet mitt er at jeg møter han ganske mye, og jeg klarer ikke slappe av når han er der, så jeg blir veldig sjenert av meg.

Fikk akkurat vite at han har spurt noen om hvordan jeg vanligvis er rundt gutter, fordi han og andre har lagt merke til at jeg er sjenert rundt han. Jeg lurer derfor på - har noen tips som gjør at jeg klarer å slappe av litt og oppføre meg som meg selv rundt han?

Anonymous poster hash: 27639...80c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alkohol?

Anonymous poster hash: 5f930...7a8
Skrevet

Ikke for å virke negativ men en god kjemi pleier som regel å fikse det der.

Anonymous poster hash: 72e43...d03
Skrevet

Er helt klar over at kjemi kan fikse det - men han lærer meg opp(derav er også alkohol en litt dårlig idee), så jeg har prøvd å være litt profesjonell hittil :) De gangene jeg har klart å slappe av har vi snakket mye sammen, og det har vært veldig lett, men jeg låser meg fordi jeg er redd for å virke teit - og det virker jo kjempeteit når jeg fortsatt er sjenert etter så lang tid.

TS

Anonymous poster hash: 27639...80c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...