Summers Skrevet 11. februar 2015 #1 Skrevet 11. februar 2015 Sett en del jenter skrive på KG at de ikke drar ut på byen for å bli sjekket opp, men er det sant? Tenker da på single jenter og som ikke holder på med noen. Lurer fordi jeg tror nesten alle de single jentene jeg har dratt ut på byen med har ønsket å bli sjekket opp
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #2 Skrevet 11. februar 2015 Begge deler. Det er gøy å bli sjekket opp. Hvis du spør en singel dame om hun hadde det gøy på byen vil svaret avhenge om hun ble sjekket opp. Så simpelt er det.Anonymous poster hash: 7f02e...134 6
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #3 Skrevet 11. februar 2015 Drar aldri på byen for å sjekke/bli sjekka opp. Drar med venner og har det gøy. Helst konserter. Ofte møter man bekjente og kanskje nye folk også. Alltid moro å bli kjent med nye folk. Kan hende man flørter litt men blir ikke noe mer enn det. Anonymous poster hash: dc5ec...ffb 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #4 Skrevet 11. februar 2015 Drar aldri på byen for å sjekke/bli sjekka opp. Drar med venner og har det gøy. Helst konserter. Ofte møter man bekjente og kanskje nye folk også. Alltid moro å bli kjent med nye folk. Kan hende man flørter litt men blir ikke noe mer enn det.Anonymous poster hash: dc5ec...ffb Hva hvis du flørter med noen som ikke er på byen for å flørte da? Burde du ikke sjekke først om det er greit at du flørter? Anonymous poster hash: 2399b...eb7
gjest 321 Skrevet 11. februar 2015 #5 Skrevet 11. februar 2015 (endret) Sett en del jenter skrive på KG at de ikke drar ut på byen for å bli sjekket opp, men er det sant? Tenker da på single jenter og som ikke holder på med noen. Lurer fordi jeg tror nesten alle de single jentene jeg har dratt ut på byen med har ønsket å bli sjekket opp Når jeg drar ut med venninner er det bare for å ha en konge kveld! Skape nye minner. Ofte gir vi helt faen i gutter og driver og klatrer i lekestativ på fylla, eller driver med prank-nights. Men jeg tror ingen av de som er single (inkludert meg selv) har noe imot å bli sjekket opp. Det er bare en bonus til kvelden! Kan også legge til at jeg ofte drar på fest/ut for å få nye venninner og bekjente! Alltid gøy å bli kjent med nye folk, og da funker fylla fint! Endret 11. februar 2015 av gjest 321 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #6 Skrevet 11. februar 2015 Hva hvis du flørter med noen som ikke er på byen for å flørte da? Burde du ikke sjekke først om det er greit at du flørter?Anonymous poster hash: 2399b...eb7 Du kan ikke flørte med en som ikke vil bli flørta med flørting er en toveis-kommunikasjon Anonymous poster hash: dc5ec...ffb 4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #7 Skrevet 11. februar 2015 Sjekking er på en måte bare en bonus. Jeg er der for å ha det gøy med vennene mine, og ofte legger jeg ikke engang merke til andre menn, med mindre de tar kontakt med meg, fordi jeg er så opptatt med vennene mine. Men det er jo flatterende og hyggelig, så lenge de ikke er sleipe. Anonymous poster hash: 5c8f8...358 1
20052014 Skrevet 11. februar 2015 #8 Skrevet 11. februar 2015 Jeg har aldri dratt ut på byen for å bli sjekket opp. Skjer det så skjer det, for det hender jo at man treffer nye mennesker via bekjente etc når man er ute. Litt flørting kan jo skje, men det er ikke derfor jeg er der, hehe.
peppermyntete Skrevet 11. februar 2015 #9 Skrevet 11. februar 2015 Selvfølgelig! I min gjeng har vi vors med spill og gøy før vi avslutter kvelden med dansing på et utested! Å bli sjekket opp kan være hyggelig, men det er aldri noe mål for kvelden! 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #10 Skrevet 11. februar 2015 Jeg reiser på byen for å møte menn! :D Anonymous poster hash: cd272...cd4
Gjest Faerunpedia Skrevet 11. februar 2015 #11 Skrevet 11. februar 2015 Jeg drar kun ut på byen for å møte venner. Henger mye på homobarer også, så sjekking skjer sjelden uansett...:-D
Gjest Nosoul Skrevet 11. februar 2015 #12 Skrevet 11. februar 2015 Jeg drar ut for å ha det gøy med venner! Her i byen blir man enten sjekket opp av menn som kunne vært sin egen bestefar, eller så blir man ikke sjekket opp i det hele tatt
_isabella Skrevet 11. februar 2015 #13 Skrevet 11. februar 2015 Ja, selvfølgelig! Drar aldri ut med ønske om å bli sjekket opp, foretrekker å møte potensielle menn andre steder enn på byen. Drar ofte ut med venninner for å danse, le, og bare ha det gøy.
Lady Skrevet 11. februar 2015 #14 Skrevet 11. februar 2015 Ja, jeg drar på byen for å ha det gøy med venner. Liker ikke å bli klådd og tafset på av innpåslitne ekle menn som vil ha ons, men kommer jeg i snakk med en mann som oppfører seg er det hyggelig.
oeas Skrevet 11. februar 2015 #15 Skrevet 11. februar 2015 Det er jo både og. Mange jenter drar på byen for å danse og ha det gøy. Men det betyr jo ikke at de ikke også ønsker å bli sjekket opp, selv om de ikke sier det høyt. Og at de ikke blir såret, sur, grinete, forbannet, forulempet, furtne og så videre hvis gutta ikke er interessert.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #16 Skrevet 11. februar 2015 Jeg drar ut for å ha det gøy (ikke at jeg synes det er spesielt gøy, men sosialt hvertfall). Setter ikke pris på å bli sjekket opp, synes bare det er slitsomt. Foretrekker å bli sjekket opp andre steder, hvor det ikke bare er bråk og fulle folk. Anonymous poster hash: 131f6...ea9
WubWub Skrevet 11. februar 2015 #17 Skrevet 11. februar 2015 De fleste jenter på på byen for å få seg stake. Dette er et udiskutabelt faktum. 1
Lady Skrevet 11. februar 2015 #18 Skrevet 11. februar 2015 De fleste jenter på på byen for å få seg stake. Dette er et udiskutabelt faktum. Tro om igjen 3
kjøttmeis Skrevet 11. februar 2015 #19 Skrevet 11. februar 2015 Da jeg var singel dro jeg ut for å ha det gøy med venner.
WubWub Skrevet 11. februar 2015 #20 Skrevet 11. februar 2015 Tro om igjen Jeg tror ikke. Jeg VET. Å tro kan du gjøre i kjerka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå