Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2004 #1 Skrevet 10. august 2004 Nå er det så varmt at jeg kovner bort. Sexlysten har smeltet vekk i sola, mens den ellers er på topp når det er litt mer moderate sommertemperaturer. Hvordan er det med dere andre? Gjør svette, nakne kropper dere tent, eller blir det et ork når det er så varmt? (tid for is-kaffi nå! sexen får vente til en regnværsdag)
Suzy Skrevet 10. august 2004 #2 Skrevet 10. august 2004 Det er ikke noe problem med lysten, men jeg orker ikke gjennomføre... Det er altfor varmt og svett til å klare å kave rundt i en time Skikkelig frustrende egentlig, men heldigvis så har vi det på samme måten begge to og Mannen lovte meg at vi skal ta igjen til vinter'n *flire*
Serpico Skrevet 10. august 2004 #3 Skrevet 10. august 2004 Lysten er der. Egentlig mer enn før. Men orken er det motsatt med.
Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2004 #4 Skrevet 10. august 2004 Denne sommeren er - og har vært - høysesong! Det går for eksempel fint an å kombinere kopulering med en passe avkjølende dusj...
Fakse Skrevet 10. august 2004 #6 Skrevet 10. august 2004 Dette sier statistikken alt om. Når det har vært en dårlig sommer fødes flere barn neste vår.
Gjest GreenSky Skrevet 10. august 2004 #7 Skrevet 10. august 2004 Men det er jo mer å se på om sommeren, da. F.eks, rett utenfor hvor jeg bor, holder noen annleggsarbeidere å legge asfalt. Og siden det er så varmt, jobber de i bar overkropp.
Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2004 #8 Skrevet 10. august 2004 Varmen har ikke vært noe problem her i gården
Champagne Skrevet 10. august 2004 #9 Skrevet 10. august 2004 GreenSky skrev: F.eks, rett utenfor hvor jeg bor, holder noen annleggsarbeidere å legge asfalt. Og siden det er så varmt, jobber de i bar overkropp. Bor du rett ved meg eller??
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2004 #10 Skrevet 10. august 2004 Det er akkurat som andre tider på året, bare enda litt mer sex, jeg skal ikke klage jeg ;D
Gjest GreenSky Skrevet 10. august 2004 #11 Skrevet 10. august 2004 GreenSky skrev: Bor du rett ved meg eller?? :o
Champagne Skrevet 10. august 2004 #12 Skrevet 10. august 2004 Mange fine asfaltgutter utenfor her, i baris!! Nam
The NYMFO Girl:) Skrevet 10. august 2004 #13 Skrevet 10. august 2004 Varme?? Hva er det?!? Er man kåt så er man kåt!! Jeg har ikke hatt noe prob. der!! Liker svette mannfolk jeg Må ha det,bare må ha det. Dagen er ikke den samme Uten
Transe Skrevet 10. august 2004 #14 Skrevet 10. august 2004 Har vert i østen, hatt sex der, men det er travelt i varmen.Men når lysten er på topp går det. Forstår ikke at det blir så store familier i den varmen.
Melissa Gioberti Skrevet 10. august 2004 #15 Skrevet 10. august 2004 Nå er det så varmt at jeg kovner bort. Sexlysten har smeltet vekk i sola, mens den ellers er på topp når det er litt mer moderate sommertemperaturer. Hvordan er det med dere andre? Gjør svette, nakne kropper dere tent, eller blir det et ork når det er så varmt? (tid for is-kaffi nå! sexen får vente til en regnværsdag) Vi nordboere er jo ikke vant med slike "hetebølger" som nå...så når overgangen er så stor som her blir det vel så som så.
Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2004 #16 Skrevet 10. august 2004 Vi har hatt sex ca 4 timer totalt i kveld. Vanskelig å la vær å ta på hverandre når vi er så lettkledd.
Bauche Skrevet 10. august 2004 #17 Skrevet 10. august 2004 Nei, ferie og late dager gjør at det blir endel sengehygge...det er bare om å gjøre å ha gjennomtrekk eller vifte på....mmmmm!
Gjest gjester Skrevet 12. august 2004 #18 Skrevet 12. august 2004 Varmen fører jo til at man går rundt med minst mulig klær, naturlig å bli kåte av det. Har sex oftere om sommeren enn resten av året. Vi prøver å flytte morroa utendørs når det er for varmt inne. Spennende med sex på en mørklagt veranda mitt på natta når du vet at naboen har innsyn så lenge det er lyst. Sex på en øde strand eller svaberg anbefales også i tropevarmen. Velg selv dag eller natt alt etter hvor redde dere er for å bli oppdaget
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå