Gå til innhold

stakk gaffel i brødristeren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neida, men problemet oppstår når man elsker et brød som ikke er den vanlige høyden :spise:

Skjønner. Jeg pleier å "ta sats" og får brødet til å hoppe høyt nok til at jeg kan få tak, om du skjønner :)

Ei venninne av meg prøvde gaffeltrikset en gang jeg så på, og etter at jeg så gnistføyken vil jeg heller snu risteren opp-ned enn å stikke metall nedi, det er helt sikkert!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sammen med alle smulene

Bedre det enn å få strøm i seg hvertfall ;) Dessuten så skal den tømmes for smuler uansett :)

Skrevet

Dere som sliter med å få opp brødet: prøv plastbestikk, eller spisepinner av tre :)

Anonymous poster hash: d6e21...4c8
Skrevet (endret)

Er det bare jeg som har en brødrister hvor du kan dytte brødet opp sånn at det er lett å få tak i?

Jeg ønsker meg en sånn nå, men valgte en idiotisk 4tingpåengang brødrister siden jeg spiser mye brød.

Inntil den går istykker bruker jeg den jeg har, og den plastklypa.

Edit: Kanskje jeg burde investere i to vanlige dobbeltdekkere? Det virker som miniputtene ofte har flere kjekke funksjoner.

Endret av Lutetium 71
Skrevet (endret)

Jeg har overforsiktig når det gjelder brødristere. Kunne ikke falt meg inn å stikke en gaffel nedi med strømmen på :fnise: Men ja, det kan være farlig.

Forøvrig begynte brødristeren å brenne en gang i kollektivet, men venninna mi fikk avverget det. Husket ikke hvordan, men iallfall tok den sikringa og brødristeren var død etterpå. Heldigvis var ikke venninna mi det.

Siden har jeg blitt overforsiktig med å bruke brødrister. Jeg blir mistenktsomt bare det lukter litt brent, jeg følger godt med. Så tømmer jeg alltid den skuffen for brødsmuler. Sånn, for du vil ikke ha en brennende brødrister. :kjempesinna:

Endret av lillsunshine
  • 3 uker senere...
Skrevet

Er det bare jeg som har en brødrister hvor du kan dytte brødet opp sånn at det er lett å få tak i?

Nei, det har vi også. Seksåringen skulle ta ut ei brødskive i dag, og hentet gaffelen. Jeg ble hysterisk, mens faren hans mente det ikke var farlig. Jeg trodde det var kjempefarlig, jeg. Like farlig som å stikke strikkepinne i stikkontakten, liksom. :sjokkert:

Det gikk forresten bra med seksåringen, ingen støt.

Gjest Uhumskheter
Skrevet

Det gjør jeg og! Gjør ikke det mere etter å ha lest dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...