Gå til innhold

stakk gaffel i brødristeren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følte meg dum nå, satt fast en brødbit i brødristeren også stakk jeg gaffelen oppi for å få tak i den... Endte med at jeg fikk støt :P

Ble litt skremt, tror ikke jeg komme til å gjøre det igjen.

Anonymous poster hash: 78886...0ed
  • Liker 1
Skrevet

:fnise:

Godt det gikk bra med deg. Det er ikke farlige mengder med strøm man får. Kunne evt gått en sikring.

Skrevet

Trekk ut støpselet først.

Anonymous poster hash: e8bed...5b6
  • Liker 3
Skrevet

Gjør det ofte, aldri fått strøm.

Skrevet (endret)

Lærer ikke alle dette som barn? Litt som å slikke på et frossent metallgjerde, kanskje – man vet det er dumt, men klarer ikke å la være. De fleste nøyer seg heldigvis med å gjøre det én gang.

Endret av Pawn Hearts
  • Liker 2
Gjest crazycatlady
Skrevet
:hoho: Og nå som du er så godt igang kan du jo tisse på et strømgjerde.
Gjest Klaveret
Skrevet

:hoho: Og nå som du er så godt igang kan du jo tisse på et strømgjerde.

Og ta bilde slik at vi kan se ansiktsuttrykket :hoppendeglad:

Skrevet

Jeg pleier å bruke en vanlig kniv til å fiske opp brød med! Aldri tenkt over det før kjæresten min kjeftet på meg og ga streng beskjed om å i det minste ta ut kontakten først! Så du er ikke alene om å være litt dum :D

Skrevet

Haha det visste ikke jeg heller... Spurte kjæresten min i stad, da fikk jeg streng beskjed om å slutte med det

Skrevet

Følte meg dum nå, satt fast en brødbit i brødristeren også stakk jeg gaffelen oppi for å få tak i den... Endte med at jeg fikk støt :P

Ble litt skremt, tror ikke jeg komme til å gjøre det igjen.

Anonymous poster hash: 78886...0ed

Det trenger du heller ikke gjøre. Snu brødristeren opp ned så vil som regel brødet ramle ut :)

Skrevet

Det trenger du heller ikke gjøre. Snu brødristeren opp ned så vil som regel brødet ramle ut :)

Sammen med alle smulene

• Liker 4
Skrevet

Uff det har jeg også gjort.

Stakk gaffelen i brødristeren, og kastet automatisk gaffelen bak meg. Traff nesten morfaren min i hodet. :grine::laugh: Synes det var vondt, så kommer alltid til å være forsiktig fra nå av.

Anonymous poster hash: 62bb1...579
Skrevet

Det har jeg da gjort mange ganger, er bare å dra ut kontakten først, som jeg uansett alltid gjør etter den er brukt :)

• Liker 1
Skrevet

Gjør det ofte, aldri fått strøm.

Da passer det fint å slutte med det akkurat nå da. Du får heller skremme meg litt, hvis du vil ha litt spenning i livet.

electrician-smiley-emoticon.gif

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg pleier å bruke en vanlig kniv til å fiske opp brød med! Aldri tenkt over det før kjæresten min kjeftet på meg og ga streng beskjed om å i det minste ta ut kontakten først! Så du er ikke alene om å være litt dum :D

Nøyaktig det samme skjedde meg! :snurt: Hun sammenlignet meg med Homer Simpson attpåtil.

Nå for tiden bruker jeg en sånn stor stekepinsett i plast for å nappe ut skivene.

Det har jeg da gjort mange ganger, er bare å dra ut kontakten først, som jeg uansett alltid gjør etter den er brukt :)

Dra ut kontakten må du aldri finne på å gjøre!!

Da vil ikke brødristeren virke neste gang (før du plugger den i igjen, men det er irriterende nok)

Endret av Lutetium 71
  • Liker 2
Skrevet

Da passer det fint å slutte med det akkurat nå da. Du får heller skremme meg litt, hvis du vil ha litt spenning i livet.

electrician-smiley-emoticon.gif

Jeg synes ikke det er noe gøy å skremme. Erte derimot :lur:

Skrevet

Er det bare jeg som har en brødrister hvor du kan dytte brødet opp sånn at det er lett å få tak i?

Skrevet

Er det bare jeg som har en brødrister hvor du kan dytte brødet opp sånn at det er lett å få tak i?

Neida, men problemet oppstår når man elsker et brød som ikke er den vanlige høyden :spise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke det er noe gøy å skremme. Erte derimot :lur:

Ok. Kan vel gi spenning det også.

Men ikke stikk ting av metall nedi der folkens. Det er spenning mellom der og selve brødristeren hvis den er av metall, og alt annet jordet utstyr som står rundt om, som komfyrer, kjøleskap, vaskebenk osv. Er fort gjort å bli "sittende fast" til man møter sin skaper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...