Gå til innhold

Forslag til litt rare guttenavn? (til katt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Vi har fått oss den skjønneste lille pelsdotten man kan tenke seg. Vi hadde på forhånd bestemt oss for at han skulle hete Herman, men vi syntes ilke det passet helt likevel da vi ser for oss at Herman er en sort og hvit katt som er sta, egenrådig og veldig bortskjemt. Rett og slett en som forlanger å bli oppvartet. Katten vi har fått oss er rød og hvit og en skikkelig brele-pus som legger seg oppå meg så snart han får muligheten. Men hva kan han hete? Hittil har vi bl.a. tenkt på:

Theodor (for vanlig??)

Sylvester

Jørulf

Hjalmar

Viggo Torgersen

Lasse

Med flere. Forslag mottas med en stor takk og en rose:)

Anonymous poster hash: 14a9c...7b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min katt het Steinar helt til jeg oppdaget at en av naboene også het Steinar. Jeg synes Steinar er et flott navn :). Han forandret navn til Fritz og ble en Fritz for oss. Rød med hvit/beige striper.

Fred, Øffe, Bobby, Feite Mads, Mohammed, Bjarne den Store, Hr Pedersen, Leander, Hannibal, Puma, Laban, Banditt......osv,

Gratulere med pus, herlige dyr!

Anonymous poster hash: 3ad24...0e5
Skrevet

Jeg kjente noen som hadde en gammel hannkatt ved navn Ibsen. Men det var nok mest fordi han hadde hvit pels som stod til alle kanter akkurat slik som håret til Henrik Ibsen. :P

Vi har gått for naturkatastrofer, har foreløpig Monsoon (kjette) og Typhoon (mons) :fnise:

Gjest crazycatlady
Skrevet

Jofred, Hilovard, Havstein. Kule, rare, gamle nordnorske navn.

Ene min heter Sylvester, syns det er kjempefint. Kalles også Severin Suveren og Sylfest Strutle. Kjært barn har mange navn. :)

Skrevet

Mine heter Neko, Sirius og Castiel :-)

Ellers så liker jeg: Alfred, Ajax og Chaplin

Skrevet

Severin! :)

Anonymous poster hash: b1f56...ce9
Skrevet

Frode, Alfred, Bjarne/Bjarte, Eilif, Tollef/Tellef, Hjalmar, Hilmar, Kyrre, Martinus, Konrad, Erle, Gustaf.

Skrevet

Tuuusen takk for artige forslag:) :smilyblomst::dagens-rose:

Må gå litt i tenkeboksen, her..

TS

Skrevet

Albert, Hasse, Bernt, Knut.. ÅÅ, kall katten knut! Værsåsnill! :D
Ser for meg at dere får besøk, besøket ser katten, setter seg ned og koser med den og spør "hva heter den?" "Knut.." :fnise: Knut er et fint navn ^^ Katten Knut..

Skrevet

Albert, Hasse, Bernt, Knut.. ÅÅ, kall katten knut! Værsåsnill! :D

Ser for meg at dere får besøk, besøket ser katten, setter seg ned og koser med den og spør "hva heter den?" "Knut.." :fnise: Knut er et fint navn ^^ Katten Knut..

No can do, Knut er navnet på pleddet til en venninne fra de glade student-dager. Knut er en greie;) Forøvrig er jeg enig i at navnet er veldig kult :)

Skrevet

TS over her

Skrevet

Jammen.. Katten Knut? :(
Hmm.. Nisse da? Den røde katten nisse? :D

Skrevet

Jammen.. Katten Knut? :(

Hmm.. Nisse da? Den røde katten nisse? :D

Knut hadde vært kulere :/

Skrevet

Vajnot ( why not)??

Det ER kult!! ;)

• Liker 1
Skrevet

Hva med Durex? :biggrin:

Anonymous poster hash: 92cbe...c18
  • Liker 1
Skrevet

Sivert.

Anonymous poster hash: 015e8...3b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...