Gå til innhold

Bryllupet vårt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi kommet hjem fra en helt vidunderlig uke i Sorrento, og har kost oss (og koser oss fortsatt) som nygifte!

Tilbake til bryllupsdagen, den fantastiske lørdagen, 31.07.

Jeg våknet klokka halv syv om morgenen, og da var det helt umulig å sove lenger. Vi spiste god frokost, og tittet på klokka hele tiden.

Endelig ble klokka tolv og det ble tid for å dra til frisøren. Der møtte jeg også forloveren min. Jeg fikk krøller i massevis som hun deretter satte opp. Vi fikk jordbær, druer, kjeks og ost. Fikk masse komplimenter for håret! Jeg fikk på meg brudekjolen og pappa kom og hentet oss.

Og jammen var vi ikke sent ute ja. Vi hadde jo stått alt for lenge for å snøre kjolen ordentlig. Jeg kjeftet på stakkars pappa da, og han råkjørte mer enn han noen gang han har gjort til kirken.

Vi ankom kirken og forloveren min løp opp til plassen sin og satte seg. Og jeg og pappa gjorde oss klare.

og DA var jeg NERVØS da.

Musikken begynte og vi gikk inn i kirken. Jeg skimtet mannen min langt der framme. Jeg konsentrerte meg om å smile til gjestene og ikke snuble i kjolen. Det var en utrolig rar følelse den turen opp kirkegulvet. Må oppleves :-)

Mannen min gråt da han så meg og jeg gråt jeg og. Han var så kjekk :-) :hjerter: Vi satt og smilte til hverandre under hele vielsen. Solisten var helt utrolig flink. Da hun sang "Säg det igen" hørte jeg mange av gjestene snufset litt ja.

Vi fikk sagt JA og satt på ringene. Gikk etterhvert og det var klart for å kysse på trappa. Ikke så veldig romantisk kyss egentlig. Begge var knallnervøse og tørre på leppene, så det ble vel mest for bildenes skyld tror jeg.

Vi kjørte en kjempefint pynta bil til fotografen sammen med forloverne våre. De hadde glemt glass, så vi drakk champagnen rett av flaska vi, men det var moro det og!

Da vi var ferdige hos fotografen var det tid for å ankomme festen. Ble tatt imot med musserende vin på rød løper. Vi fikk pratet litt med alle gjestene og sett på gavene før maten. Utrolig mye flotte gaver!

Fikk masse skryt for kjolen og brudebuketten min. De hadde visst ikke sett en så flott kjole før sa mange!! Så jeg var naturligvis veldig fornøyd med kjolevalget.

Maten vi spiste var kjempegod, og alle gråt under alle talene. Mannen min holdt en helt nydelig tale. Jeg holdt også en tale. Jeg bestemte meg ikke før på bryllupsdagen om jeg skulle holde den eller ikke, men er utrolig glad for at jeg valgte å holde den.

Vi danset brudevalsen og skar opp kaken. Vi kløna nok litt med valsen, men det gjorde egentlig ikke så masse. Fulgte også tipset om å snike oss litt bort for oss selv.

Så kom bryllupsnatten da. Det lureste vi har gjort var å dra hjem til oss selv og ikke ligge på hotell. Vi var så slitne, så det var kjempedeilig å komme hjem. Og natten var koselig :-)

Mandagen etter reiste vi til Sorrento. Har hatt en helt utrolig uke. Det var egentlig en helt perfekt ferie! Ble vartet opp på hotellet, stedet var nydelig og vi har vært utrolig opptatt av hverandre! Og det har vi fortsatt med etter at vi kom hjem. Lever i et sånt nyforelsket vakuum!

Jeg husker en ting som ble sagt av presten av talen. Som forøvrig var veldig personlig og god. Den handlet om å glede seg over de små tingene i hverdagen. Det skal vi leve etter når hverdagen etterhvert kommer.

Siden vi nettopp har kommet hjem har jeg ikke fått så mye bilder enda, men jeg har lagt ut to bilder jeg har.

Buketten min:

http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php...&cat=518&page=1

Og valsen:

http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php...&cat=503&page=2

Skal prøve å få lagt ut et til som er litt bedre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! :dagensrose:

Skrevet

Gratulerer!

Hadde vært gøy å få se et skikkelig bilde også....

Skrevet

Gratulerer så mye.Veldig fin kjole:)

Skrevet

Det hørtes ut som en utrolig flott dag og en deilig bryllupsreise! Gratulerer så mye igjen :-)

P.S. Du ser kjempefin ut på bildet, gleder meg til å se fler!

Skrevet

Gratulerer så mye som nygifte :D

Hørtes ut som en flott dag!

Skrevet

Gratulerer!

For en utrolig flott bukett og kjole ja. Er dette en Maggie Sottero? En venninne av meg som bar denne på brudeshow, og hun forelsket seg helt i denne!

Skrevet

Gratulerer så mye! Høres ut som dere hadde en flott dag :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...