Gå til innhold

Kan noen anbefale skredder/syerske i Bergen?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Sytrengende

Kan noen anbefale en skredder/syerske i Bergen? Trenger syerske til retting og omsøm av brudekjole og andre klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke vært hos dem selv, men i gågaten er det to forskjellige steder som driver med søm. Bl.a i husquerna butikken. Du kan jo prøve å spørre der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det ligger en på Danmarksplass også (rett over gata for rema 1000, der du kommer ut fra bakdøra i kinoen). Det er en stund siden jeg har vært i området, så de kan jo ha flyttet, men du kan sjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 år senere...

Hei hei!
:blomst:

Jeg har en til deg! Claudia N Couture i Bergen/ rett ved Korskirken i Bergen Sentrum. Jeg har vært selv og rettet noen av mine kjoler. Jeg var kjempe fornøyd med resultatet og skal anbefales 100%! Rimelig , rask service og positive medarbeidere! Håper på at dette kan hjelper deg!Fikk dette fra google;)

Claudia N Couture,

Nedrekorskirke Allmenningen 3a, 5017 Bergen, tlf: 971 966 27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Hei hei!

:blomst:

Jeg har en til deg! Claudia N Couture i Bergen/ rett ved Korskirken i Bergen Sentrum. Jeg har vært selv og rettet noen av mine kjoler. Jeg var kjempe fornøyd med resultatet og skal anbefales 100%! Rimelig , rask service og positive medarbeidere! Håper på at dette kan hjelper deg!Fikk dette fra google;)

Claudia N Couture,

Nedrekorskirke Allmenningen 3a, 5017 Bergen, tlf: 971 966 27

Tror du er litt sent ute - det er ni år siden den brudekjolen skulle syes om ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Tror du er litt sent ute - det er ni år siden den brudekjolen skulle syes om ...

Hei :fnise:

Ingen fare, kanskje det er flere som trenger og ser det vet du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...