AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #1 Skrevet 11. februar 2015 Typisk! Jeg unngår alltid oppdateringer i det lengste fordi det alltid skjer et eller annet! I går skulle jeg oppdatere (iPad 2) og den låste seg på oppdateringsikonet da den nesten var ferdig. Jeg får ikke til å slå den av, slik har den stått siden i går....hjelp, hva gjør jeg?Anonymous poster hash: fb971...453
Gjest crem Skrevet 11. februar 2015 #2 Skrevet 11. februar 2015 nå er jeg virkelig ingen ipad ekspert, men har du prøvd å holde inne hjem knappen og av knappen samtidig i en liten stund?
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #3 Skrevet 11. februar 2015 nå er jeg virkelig ingen ipad ekspert, men har du prøvd å holde inne hjem knappen og av knappen samtidig i en liten stund? Jepp, det funker alltid på mobilen, men hjalp ikke på iPad nå men takk for svar Anonymous poster hash: fb971...453
Gjest crem Skrevet 11. februar 2015 #4 Skrevet 11. februar 2015 Jepp, det funker alltid på mobilen, men hjalp ikke på iPad nå men takk for svar Anonymous poster hash: fb971...453 hmm okay, ja jeg pleier å gjøre det på mobilen og da funker det men rart det ikke funker på ipaden.. har du prøvd å koble den opp til pcen? og se om du kan få gjort noe der? hvis ikke, så hadde jeg kanskje tatt den med til forhandleren der jeg kjøpte den og spurt om hjelp lykke til!
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #5 Skrevet 11. februar 2015 hmm okay, ja jeg pleier å gjøre det på mobilen og da funker det men rart det ikke funker på ipaden.. har du prøvd å koble den opp til pcen? og se om du kan få gjort noe der? hvis ikke, så hadde jeg kanskje tatt den med til forhandleren der jeg kjøpte den og spurt om hjelp lykke til! Jeg fikk det til nå med å holde inn knappene, hurra Anonymous poster hash: fb971...453
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå