Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

It's my birthday! :gratulerer::hoppendeglad:

Jeg vet det er flere enn meg som liker å få litt ekstra på bursdagens sin, så jeg lurte på om du vet om steder man kan få tilbud dersom man har bursdag.

Narvesen gir gratis kaffe og tre boller eller en muffin og 7-eleven gir gratis kaffe og cookie dersom man har lastet ned appen. Gøy å høre om flere butikker har liknende tilbud :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen!

Kitchn gir et gratis krydder eller kaffe/te fra Cemo til deg. Tror det gjelder et par dager etter også, så lenge du fikk kupongen på bursdagen din.

Skrevet (endret)

Gratulerer med dagen!

Kitchn gir et gratis krydder eller kaffe/te fra Cemo til deg. Tror det gjelder et par dager etter også, så lenge du fikk kupongen på bursdagen din.

Takk :D

Oy, der er jeg jo kundemedlem! Da blir det kanskje te på meg :)

Endret av Badehette
Skrevet

Jeg hadde nok ikke tenkt tanken engang, på å dra rundt og samle inn gratisting fordi jeg har bursdag....

Anonymous poster hash: 8c77c...e08

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde nok ikke tenkt tanken engang, på å dra rundt og samle inn gratisting fordi jeg har bursdag....

Deg om det da. ..

Anonymous poster hash: 303fd...336

Skrevet

Det kunne jeg glatt ha gjort, ante ikke at det gikk an engang!

Jeg vet bare at for Tusenfryd er det 11 juni som gjelder, i tilfelle noen som leser dette har bursdag den datoen kan det være verdt å huske på. Da får man gratisbillett, vet ikke om den må brukes 11 juni eller om den kan bruke den når man vil.

Bursdag? Flere av parkene gir gratis inngang til jubilanter - så har du bursdag på sommeren kan det være penger å spare på å legge besøket til bursdagsdatoen. Husk legimtimasjon eller annen identifikasjon som kan bevise fødselsdagen.

Anonymous poster hash: b6588...304

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...