brunette00 Skrevet 11. februar 2015 #1 Skrevet 11. februar 2015 (endret) ... Endret 13. februar 2015 av brunette00
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #2 Skrevet 11. februar 2015 Ditt eget ansvar å sette deg inn i reglene. Hvorfor i alledager sa du nei når du fikk tilbud er det jeg tenker på. Det eneste det sier er at du trenger ikke plassen likevel. Det sier seg selv at slike tilbud faktisk foregår på kommunens premisser og ikke dine, på lik linje som støtte av NAV blir trukket tilbake om du ikke gjør det de sier du skal gjøre. Anonymous poster hash: 47627...fcd 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #3 Skrevet 11. februar 2015 Det stod jo tydligvis beskrevet i vedtaket, at det var konsekvensen hvis du takket nei og du valgte likevel å takke nei, så da må du jo nesten skylde på deg selv. Anonymous poster hash: d19bb...f1f 1
brunette00 Skrevet 11. februar 2015 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2015 Ditt eget ansvar å sette deg inn i reglene. Hvorfor i alledager sa du nei når du fikk tilbud er det jeg tenker på. Det eneste det sier er at du trenger ikke plassen likevel. Det sier seg selv at slike tilbud faktisk foregår på kommunens premisser og ikke dine, på lik linje som støtte av NAV blir trukket tilbake om du ikke gjør det de sier du skal gjøre. Anonymous poster hash: 47627...fcd Unnskyld meg, men du vet ikke hvordan MIN situasjon er /HAR vært .. JEG takket IKKE nei tilbudet, jeg fikk DÅRLIG beskjed om at det var SAMME dag jeg skulle skrive under på. OG de FORTALTE MEG DET IKKE den dagen jeg skulle evnt skrive under på. SÅ det er DEM sin skyld, IKKE min. Jeg skjønner også det, men de SKULLE forklart det evnt FØR de sier, ja nå skal du skrive under..DE ordene var det eneste de sa!. OG de burde ta mer hensyn til andre (siden du ikke vet så mye om MIN situasjon akkurat nå) Og faktisk sagt det før de sier til den / de som skal skrive kontrakt. De er ALT for kjappe med avgjørelsen og hører IKKE på noe av det jeg sier... Enkelt!
brunette00 Skrevet 11. februar 2015 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2015 Det stod jo tydligvis beskrevet i vedtaket, at det var konsekvensen hvis du takket nei og du valgte likevel å takke nei, så da må du jo nesten skylde på deg selv.Anonymous poster hash: d19bb...f1f Ikke for å være frekk men vær litt forsiktig med hva du sier, FORDI JEG takket IKKE NEI til tilbudet. Selv om det står i brevet så takket jeg ikke NEI.. ALDRI F** om jeg ville gjort. Jeg har flere vitner som vet jeg ikke sa NEI. eller takket NEI til tilbudet.
Illuminatum Skrevet 12. februar 2015 #6 Skrevet 12. februar 2015 (endret) Ikke for å være frekk men vær litt forsiktig med hva du sier, FORDI JEG takket IKKE NEI til tilbudet. Selv om det står i brevet så takket jeg ikke NEI.. ALDRI F** om jeg ville gjort. Jeg har flere vitner som vet jeg ikke sa NEI. eller takket NEI til tilbudet. Om du ikke har takket nei, tar du kontakt med kontoret med en gang og forteller at det har skjedd en misforståelse og at du gjerne vil ha leiligheten og at du IKKE har takket nei. Endret 12. februar 2015 av Illuminatum
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #7 Skrevet 12. februar 2015 Unnskyld meg, men du vet ikke hvordan MIN situasjon er /HAR vært .. JEG takket IKKE nei tilbudet, jeg fikk DÅRLIG beskjed om at det var SAMME dag jeg skulle skrive under på. OG de FORTALTE MEG DET IKKE den dagen jeg skulle evnt skrive under på. SÅ det er DEM sin skyld, IKKE min. Jeg skjønner også det, men de SKULLE forklart det evnt FØR de sier, ja nå skal du skrive under..DE ordene var det eneste de sa!. OG de burde ta mer hensyn til andre (siden du ikke vet så mye om MIN situasjon akkurat nå) Og faktisk sagt det før de sier til den / de som skal skrive kontrakt. De er ALT for kjappe med avgjørelsen og hører IKKE på noe av det jeg sier... Enkelt! Har du ikke takket nei og ikke skrevet under på at du takker nei så kan du si til dem at du ikke har takket nei. Anonymous poster hash: 47627...fcd
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #8 Skrevet 12. februar 2015 Nå må ikke dette bli en av mange krangletråder! Det hjelper ingen. Ta kontakt med pasient og brukerombudet der du bor og få dem til å hjelpe deg med å skrive en klage. Der må du forklare alt, jeg tror du klarer å forklare bedre muntlig enn skriftlig og til noen som har taushetsplikt. Enkeltvedtak skal det være minst 3 ukers klagefrist på. Anonymous poster hash: a34bb...35f
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #9 Skrevet 12. februar 2015 Skriver du ikke under så har du takket det motsatte av ja.Anonymous poster hash: a4aa3...237
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå