miniimeg Skrevet 11. februar 2015 #1 Skrevet 11. februar 2015 Hei! Dette blir første gangen jeg poster noe her.. Jeg lagde brukeren min for å spørre om råd fra noen. Akkurat nå er jeg i USA på utveksling, og jeg har det ikke bra. Jeg har vært her siden august, og nå er det februar. Jeg har vært igjennom mye, og masse har skjedd. Jeg har vært i mange situasjoner de fleste utvekslingsstudenter har sluppet unna. Nå tenker jeg at nok er nok. Det vil være bedre for meg om jeg drar hjem. Jeg var sikker på at det var det jeg ville til jeg fant ut at da blir jeg nødt til å gå vg2 om igjen. Noe jeg absolutt ikke har lyst til. Jeg vil ikke se alle de gode vennene mine være russ uten meg og begynne på universitetet mens jeg fortsatt har ett år igjen. I tillegg vil jeg heller ikke få noen klasser med dem. På en annen side vet jeg at det blir mye stress og hardt arbeid om jeg skal rett inn i tredje klasse. Jeg tenker bare at det blir feil at den eneste grunnen til at jeg holder ut her i de siste fire månedene er at jeg ikke vil gå vg2 om igjen. Er det noen som har erfaringer med å ta vg2 om igjen etter utveksling? Hva er de fordelene eller ulempene? Hilsen meg, og på forhånd takk for svar!!
Chizue Skrevet 11. februar 2015 #2 Skrevet 11. februar 2015 Hvor i USA er du? Tenk på det gode, du hadde muligheten å dra til ett annet land.. Det gjorde ikke vennene dine. Du har muligheten å oppleve så MYE akkurat nå. Har du ingen støttekontakter du kan ta kontakt med når du er på utveksling? Bor du hos vertsfamilie? Om det er problemer der, så tror jeg du kan bytte x)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå