Gå til innhold

Senebetennelse i hånda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg har fått senebetennelse i håndleddet. Aner ikke hva dette kommer fra, har ikke trent noe hardere enn jeg pleier men for et par uker siden merka jeg at jeg fikk utrolig vondt i hånda. Det verste av smerten gikk over av seg selv, men det er ennå vondt og jeg klarer ikke trene ordentlig. Det er på undersiden jeg har vondt, altså hvis jeg vender håndflaten opp og det er da vondt nedover under lillefingeren. Klarer da spesielt ikke feks. Stående roing med "underhåndsgrep". Jeg har latt hånda hvile så mye som mulig, men det går liksom ikke helt bort. Prøvd å teipe o.l for å stabilisere også. Noen som har noen tips mot dette?

Anonymous poster hash: ed37f...7a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Støttebandasje? Det kjem ofte av uvante bevegelser. Vore mykje på PC i det siste? Trykka mykje på mobiltelefon? Begynt med noko anna nytt? Gjort noko du ikkje pleier? Bakt mykje? Det kan vere mykje rart. Viss du blir veldig plaga, så kan det hende fysioterapeut har nokre øvelser til deg. Eg fekk nokre øvelser då eg fekk senebetennelse i armen, tennisalbue. Til senebetennelse i håndleddet har eg stort sett brukt støttebandasje og avlasting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...