AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #1 Skrevet 10. februar 2015 .... Ser så mange tråder angående Tinder her. Det har jo også blitt "sosialt akseptert" å være på Tinder. Spørsmålet mitt er om folk tar dette seriøst? Er det et tidsfordriv eller er dere der for å virkelig date/finne ONS? Eller sier dere at det er et tidsfordriv fordi det kanskje er litt flaut å innrømme at man tar det seriøst? Er selv ikke på Tinder og kan heller ikke tenke meg det. Men lurer generelt på hva som er greia..Anonymous poster hash: a7aec...819 1
Romilo Skrevet 10. februar 2015 #2 Skrevet 10. februar 2015 Hvis jeg hadde hatt det hadde det vært et tidsfordriv, tror jeg. Men noen tar det jo faktisk helt ut og gjør noe seriøse greier ut av det.....
dillyduzit Skrevet 10. februar 2015 #3 Skrevet 10. februar 2015 Hvis jeg hadde hatt det hadde det vært et tidsfordriv, tror jeg. Men noen tar det jo faktisk helt ut og gjør noe seriøse greier ut av det..... Jeg hadde det for tidsbehov, helt til jeg møtte en som fikk meg til å føle meg som 16 igjen. Whopsi. - Tror nok alltid det vil være litt kleint å si at man møttes på tinder nå, om vi dog venter noen år så blir det bedre. Men, helt fullstendig legit å si at man er på tinder for tidsfordriv og hookup samtidig som man kanskje treffer på den riktige.
breiflabb Skrevet 10. februar 2015 #4 Skrevet 10. februar 2015 Tidsfordriv og jakten på nye bekjentskap. 1
Romilo Skrevet 10. februar 2015 #5 Skrevet 10. februar 2015 Har ei venninne som tok det helt seriøst, det var litt flaut
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #6 Skrevet 11. februar 2015 Når jeg kjeder meg logger jeg meg inn på tinder og trykker på like. Gjerne i en viss takt og rytme. Ser på det som tidsfordrivAnonymous poster hash: 346b6...c16
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #7 Skrevet 11. februar 2015 Bruker det som en kjapp måte å finne noen å gjøre noe med. Tar det ikke seriøst som i "finn kjærligheten" seriøst. Er som regel gøy uansett hvordan et møte går, så hender det at man liker noen av de litt ekstra også. Anonymous poster hash: 619ec...313
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #8 Skrevet 15. februar 2015 Tidfordriv og mulighet for å treffe kule gutter. Sier ja til å treffe folk hvis de virker ok. Bruker det ikke bare for ligging. Tar det ikke særlig seriøst, kan godt "spille" tinder. Anonymous poster hash: 6ef1f...9ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå