AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #1 Skrevet 10. februar 2015 Hei. Nå har jeg vært singel i 2,5 år, har datet én fyr etter bruddet, men det gikk ikke bra det heller. Jeg prøver å være sosial og dra på fester og ut på byen, men jeg er litt sjenert så jeg kan være stille og kan fremstå avvisende. Jeg er ensom store deler av fritiden min og vurderer å melde meg på Tinder. Eller har noen av dere her på KG andre tips til meg? På forhånd takk!Anonymous poster hash: 199dd...d5d
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #2 Skrevet 10. februar 2015 Gi det noen år, og ensomheten vil bli bedre. 2.5 år er ingenting. Enkelte forestiller seg at ensomheten blir verre jo lengre man er alene men det er jo i realiteten egentlig helt motsatt. En blir vant til det og en tilpasser seg omstendighetene. Og så gjør man det beste ut av det derfra.Anonymous poster hash: 107fd...756
Gjest HeiHade Skrevet 10. februar 2015 #3 Skrevet 10. februar 2015 Lær deg å være singel og ikke føle deg ensom før du går inn i et forhold. Da slipper du å måtte støtte deg på den framtidige partneren din i alt og være avhengig av ham for å føle deg bra.
Miklo Velka Skrevet 10. februar 2015 #4 Skrevet 10. februar 2015 Enkelte forestiller seg at ensomheten blir verre jo lengre man er alene men det er jo i realiteten egentlig helt motsatt. Nåja, vet ikke om jeg er helt enig. Jeg blir bare mere og mere ensom etter som årene går, og blir samtidig mere og mere uerfaren. Om jeg hadde møtt noen som var interessert i meg nå så hadde jeg ikke forstått før hun hadde kledd seg kliss naken og hoppet på meg. 1
frøkna Skrevet 10. februar 2015 #5 Skrevet 10. februar 2015 Meld deg på Tinder om du vil det Det kan være en fin måte å møte flere folk på! I mellomtiden bør du fylle ensomheten med venner kanskje? Det kan også hjelpe på usikkerheten din, og gjøre det lettere for deg å møte flere Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #6 Skrevet 11. februar 2015 Hei. Nå har jeg vært singel i 2,5 år, har datet én fyr etter bruddet, men det gikk ikke bra det heller. Jeg prøver å være sosial og dra på fester og ut på byen, men jeg er litt sjenert så jeg kan være stille og kan fremstå avvisende. Jeg er ensom store deler av fritiden min og vurderer å melde meg på Tinder. Eller har noen av dere her på KG andre tips til meg? På forhånd takk!Anonymous poster hash: 199dd...d5d Alder og hvor i landet holder du til? :-)Anonymous poster hash: 17418...804
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå