sweetharth <3 Skrevet 10. februar 2015 #1 Skrevet 10. februar 2015 Hei. hvordan holde motivasjonen oppe til sunn mat og trening når vekten viser at jeg har gått opp. forandret hele livsstilen min den 1 januar. begynte å trene og spise sunt. men har gått opp i vekt. hvordan er det mulig har rett ogslett mistet motivasjonen. trenger råååd.
Wonderbitch Skrevet 10. februar 2015 #2 Skrevet 10. februar 2015 Overalt leser jeg at en av de viktigste tingene for å gå ned i vekt er kontinuitet. Like viktig som at kostholdet og treningen er på plass. Så jeg blir motivert av det, hvis jeg er sikker på at det jeg gjør er riktig. Jeg synes uansett kroppen er så komplisert at man ikke kan forvente 1+1=2, men hvis man fortsetter med endringen får man resultater etter hvert uansett. Så jeg synes det er litt motiverende:) Akkurat som når man begynner å jobbe som 16-18åring, man får jo ikke lønnen før etter en måned, men hvis man skal få den i det hele tatt må man faktisk dra på jobb hver eneste dag i mellomtiden. Ellers blir man trukket i lønn 2
Gjest Runforit Skrevet 11. februar 2015 #3 Skrevet 11. februar 2015 Hei. hvordan holde motivasjonen oppe til sunn mat og trening når vekten viser at jeg har gått opp. forandret hele livsstilen min den 1 januar. begynte å trene og spise sunt. men har gått opp i vekt. hvordan er det mulig har rett ogslett mistet motivasjonen. trenger råååd. Er jo vanskelig å vite om du gjør ting rett også når du ikke skriver noe om utgangspunktet ditt, kosthold, kalorier over dag, treningsmengde og intensitet etc etc. 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #4 Skrevet 11. februar 2015 Skjønner hva du mener TS Skikkelig demotivert selv. Hadde jeg bare gått ned 100g eller en cm så skulle jeg vært "fornøyd". Akkurat nå vil jeg gå tilbake til mitt gamle kosthold og slutte å trene igjen, for tross alt, da sto iallefall vekta mere eller mindre stille. Anonymous poster hash: 04aeb...2b3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #5 Skrevet 11. februar 2015 hvordan holde motivasjonen oppe til sunn mat og trening når vekten viser at jeg har gått opp. Fordi sunn mat og trening betyr så mye mer for kroppen enn bare vekten. Det at vekten ikke endrer seg slik du ønsker betyr ikke at kroppen ikke har godt av mosjon og skikkelig mat. Anonymous poster hash: d33c4...0ed
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #6 Skrevet 11. februar 2015 Fordi sunn mat og trening betyr så mye mer for kroppen enn bare vekten. Det at vekten ikke endrer seg slik du ønsker betyr ikke at kroppen ikke har godt av mosjon og skikkelig mat. Anonymous poster hash: d33c4...0ed Nå er endog mennesket skapt på en slik måte at man går ikke fra å være tiltrekkende til å være stygg kun fordi det er godt for kroppen. Anonymous poster hash: 04aeb...2b3 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #7 Skrevet 11. februar 2015 Hei! Det som motiverer meg, er å kjøpe klær, eksempelvis en bukse/kjole som er for liten som du liker veldig godt. Så kan du sette opp et mål når disse klærne skal passe. En annen motivasjon er at det nærmer seg sommer. Jeg er også veldig motivert for å få bedre helse og bli sterkere. Stå på! Det er kun deg selv som setter grenser for hva du vil.. Lykke til Anonymous poster hash: 8b337...8de
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #8 Skrevet 12. februar 2015 Kan være så frustrerende til tider. Særlig styrketrening har en tendens til å samle ekstra vann i kroppen slik at vekten går litt opp og man føler seg litt hoven i kroppen. Men etter en stund, når kroppen blir mer vant til det nye livet så kan pila peke nedover. Noen ganger hopper vekta raskt ned også etter en slik show start. Barre hold ut og tenk at du VET du gjør alt riktig (om du gjør det da...) og da kan ikke vekten være fett.Anonymous poster hash: 964a8...7f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå