AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #1 Skrevet 10. februar 2015 Jeg og kjæresten (nyforelska) skal til Trondheim førstkommende lørdag. Tenkte å ta en tur til Sverresborg folkemuseum, men der er det kanskje ikke så fint å gå rundt nå når det er grått, trist og sikkert regnvær. Hva annet kan vi gjøre i byen? Er det noe spesielt som foregår i denne dagen? Konsert, teater, et eller annet? Hvis været ikke er så verst, er det hyggelig å være litt ute. Men hvor? Er det noe gøy/interessant på Rockheim? Museer? Aktiviteter? Jeg er ganske blank. Før har jeg stort sett bare vært der på shopping, kino og kafe når jeg har besøkt folk som bor i nærheten. Noe som er verdt å få med seg litt utenfor byen og kanskje? Anonymous poster hash: d0b39...ba9
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #2 Skrevet 10. februar 2015 Rockheim er gøy, ja! Ellers er det fint i pirbadet hvis dere er badeglade og tar med badedrakt! (Flott utsikt mot fjorden, flere basseng, boblebad (også utendørs) og dampbadstu m m.) På kveldstid ville jeg sjekket om det foregår noe på f.eks. Antikvariatet. Spis på Skysstasjonen på Bakklandet, der er det også koselig å drikke øl om kvelden. Følg med i avis/på plakater hva som skjer av konserter og happenings. Sjekk Samfundet, eller Familien.Anonymous poster hash: 752a2...3aa
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #3 Skrevet 12. februar 2015 Du bør nok sette av et par timer på rockheim ja, anbefaler også skybaren på toppen av rockheim for god kaffe alternativt kan dere dra på egon og spise i tyholttårnet for den aller beste utsikten! Hvis du liker sushi kan du dra i toppetasjen på trondheim torg og spise, liker du meksikansk er frida bra, kinesisk må du dra på peking house, amerikansk =graffi eller tgi fridays, MEN ANBEFALER SAN SEBASTIAN TAPAS på solsiden eller torget for magisk tapas Anonymous poster hash: 6b283...e54
globalagogo Skrevet 12. februar 2015 #4 Skrevet 12. februar 2015 Ikke at maten på Egon er så god, men de har en sabla koselig plassering øverst i tyholttårnet. Det er kjempefint å sitte der:-) buss nr 22 eller 60 fra byen;-)
Gjest Vind Skrevet 12. februar 2015 #5 Skrevet 12. februar 2015 Teateret i den byen er fantastisk. Det er svært mange flotte spisesteder. San Sebastian er bra og det er god meksikansk mat på Grønn Pepper. Ellers er som andre har nevnt Rockheim morsomt. Bare å tusle langs Baklandet er veldig koselig. Og Antikvariatet som noen nevner er også knallkoselig. De har god te Kos deg masse i Norges perle.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #6 Skrevet 12. februar 2015 Enig i at maten på grønn pepper er god, men er ikke restauranten nedlagt? :/Anonymous poster hash: 6b283...e54
Gjest Vind Skrevet 12. februar 2015 #7 Skrevet 12. februar 2015 (endret) Enig i at maten på grønn pepper er god, men er ikke restauranten nedlagt? :/Anonymous poster hash: 6b283...e54 Er det sant? Jeg har ikke vært i Trondheim på lenge. I så fall er det veldig trist. Takk for oppdatering. Endret 12. februar 2015 av Vind
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #8 Skrevet 12. februar 2015 Ja, er temmelig sikker på det:O men frida er et fint alternativ til meksikansk mat Anonymous poster hash: 6b283...e54
Gjest Vind Skrevet 12. februar 2015 #9 Skrevet 12. februar 2015 Ja, er temmelig sikker på det:O men frida er et fint alternativ til meksikansk mat Anonymous poster hash: 6b283...e54 Nå tror jeg at jeg må komme en tur til byen i sommer for å se hva mer som er borte
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #10 Skrevet 12. februar 2015 Nå tror jeg at jeg må komme en tur til byen i sommer for å se hva mer som er borte Ja, det må du gjøre! er vel noe nytt her også Anonymous poster hash: 6b283...e54
Gjest Vind Skrevet 12. februar 2015 #11 Skrevet 12. februar 2015 Ja, det må du gjøre! er vel noe nytt her også Anonymous poster hash: 6b283...e54 Det tror jeg nok det må være
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #12 Skrevet 12. februar 2015 Gå tur på Bakklandet <3 Anonymous poster hash: 1e7aa...8c2
Gjest Vind Skrevet 12. februar 2015 #13 Skrevet 12. februar 2015 Gå tur på Bakklandet <3 Anonymous poster hash: 1e7aa...8c2 Hils fra meg som lengter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå