Gå til innhold

Nordstrom og Miss Selfridges

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Har tenkt å bestille noe fra en av disse, og lurte på om noen har noen erfaring med om det blir mye i toll, eller om de kanskje tilogmed betaler tilbake?

Endret av Alethia
Skrevet

Tilbake betaling er de ytterst få som gjør,disse to er en av disse som ikke gjør det.

Nordstrom blir det vel toll beregnet ved checkout tror jeg (samme greia sommed Neiman Marcus), så da betaler du alt før du får det levert.

Miss Selridges sender vel med vanlg post, da bør du bruke denne (http://toll.no/no/handle-pa-internett/importkalkulator/) og legge på postens gebyr, så vet du det sånn ca før du kjøper.

Skrevet

På Nordstrom kan du velge om du vil betale toll og moms med en gang, eller om du vil la pakken gå gjennom tollen og betale senere.

Jeg betaler toll med en gang, og da har pakken alltid blitt levert på døren etter maks en uke :)

Skrevet

På Nordstrom kan du velge om du vil betale toll og moms med en gang, eller om du vil la pakken gå gjennom tollen og betale senere.

Jeg betaler toll med en gang, og da har pakken alltid blitt levert på døren etter maks en uke :)

Definitivt betale det med en gang.

DHL som leverer har sine egne spedisjonsgebyrer - noe som ofte kan resultere i at kjøpet blir mye dyrere enn planlagt. (Gått fem på der en gang :( )

Gjest AnneShirley
Skrevet

Har bestilt på Nordstrom og betalt mva på forhånd. Fungerte glimrende.

Skrevet

Hva ligger fraktkostnadene fra Nordstom på?

Anonymous poster hash: b1360...9bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...