Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2004 #1 Skrevet 10. august 2004 Er det mulig å begynne i en ny barnehage midt i året, dvs ca ved jul/nyttårstider? Det er vel kanskje forskjeller på kapasiteten i de forskjellige barnehager, men har jo inntrykk av at det vanskelig å få plass. Har det noe å si hvor gammelt barnet er? Noen her som vet noe om dette?
Gjest Tex Skrevet 10. august 2004 #2 Skrevet 10. august 2004 Det er nærmest umulig å få barnehageplass midt i året. Men du kan ha flaks, på samme måte som at noen faktisk vinner i lotto.....
*AM* Skrevet 10. august 2004 #3 Skrevet 10. august 2004 Her jeg bor på sørlandet, en liten plass er det ikke de store problemene å få plass midt i året, men det er jo kjempe god barnehage dekning her da.
Gjest Turi Skrevet 10. august 2004 #4 Skrevet 10. august 2004 Her er det heller ikke noe problem å få plass midt i året, sålenge barnet er over 3 år.
*Lene* Skrevet 10. august 2004 #5 Skrevet 10. august 2004 Jeg ville nok ringt til den aktuelle barnehagen og hørt jeg!
maki Skrevet 10. august 2004 #6 Skrevet 10. august 2004 Det var noen barn som sluttet i barnehagen jeg jobber i like ved juletider for å gå på samme barnehage som andre søsken. Så det tyder jo på at det ble ledig der. Og da fikk vi jo inn nye barn. To av dem er under 3 år.
Gjest Tex Skrevet 10. august 2004 #7 Skrevet 10. august 2004 Jeg sier ikke at det ikke ksjer, vi tar også inn unger hele året gjennom. Men med tanke på søkermassen, vil jeg si at rundt en prosent av de som søker får plass.....
Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2004 #8 Skrevet 10. august 2004 Jeg sier ikke at det ikke ksjer' date=' vi tar også inn unger hele året gjennom. Men med tanke på søkermassen, vil jeg si at rundt en prosent av de som søker får plass.....[/quote'] mente det ikke sånn, kommer jo også ann på hvor man bor og slikt. mener sikkert vanskligere i byn enn på landet.
Gjest Turi Skrevet 11. august 2004 #9 Skrevet 11. august 2004 Det er nok litt etter hvor man bor ja. Her i kommunen har vi overdekning på plasser fra 3-6 år - og det er ingen problemer å få plass underveis, selv om man ikke nødvendigvis får i den barnehagen man mest ønsker seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå