AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #1 Skrevet 10. februar 2015 Hei, Nå har det seg slik at jeg har truffet en person. Jeg er svært betatt av denne personen, til tross for at jeg ikke kjenner h*n godt, møtt personen en gang (over flere timer - to døgn) Og vi hadde det helt fantastisk gøy. Jeg tror han var interessert i meg, i alle fall likte meg. Og jeg falt hodestups, uten å gi helt inntrykk av at jeg var det ovenfor h*n. So far so good. Så dro han, men tok kontakt ganske fort etter at han dro. Her kommer problemet mitt. Dette er et mønster som går igjen og igjen: Jeg får ofte folk til å bli betatt, men med en gang jeg innser at jeg selv er betatt av personen, så forandrer oppførselen min seg helt. Jeg får panikk, og tenker vanvittig langt framover i tid.. Jeg blir ambivalent, og fryktelig usikker. Jeg går fra å være selvsikker i det ene øyeblikket til å bli svært negativt og usikker i det andre. Alt etter hvordan jeg tolker hva h*n skriver og gjør. Jeg blir annerledes på meldinger, og overtolker alt. Jeg tror at personen er mye bedre enn jeg selv er, og at jeg ikke er god nok for h*n. Og allerede før jeg har blitt kjent med personen, så har jeg bestemt meg for at det kommer til å gå galt. Og får på en måte panikk angående det hele. Jeg klarer ikke å forholde meg normalt og ender enten opp med å virke frekk og uinteressert fordi jeg gir for lite, eller med å virke masete og overengasjert. Finner ingen ballanse! Jeg innser at jeg trenger all hjelp jeg kan få, før jeg skremmer h*n bort med min merkelige oppførsel. (hvis ikke jeg har gjort det allerede.) Noen som har tips for at jeg slipper å bli så rar? Bli mer trygg, og oppføre meg mer som meg selv? Hvordan finner jeg en mellomting her? Gutter: Hva bør jeg gjøre for å holde på interessen hans? Anonymous poster hash: 67fb0...6e6
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #2 Skrevet 10. februar 2015 Hvorfor skriver du "h*n" når du skriver "han" like ofte, og avslutter med Gutter? XD Men, kanskje bli kjent med ham først? Finn ut om han er singel, interessert i forhold, ikke interessert, eller hva. Anonymous poster hash: 401b9...bb7 7
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #3 Skrevet 10. februar 2015 Fordi jeg skrev for fort. Skjønner ikke hva jeg holdt på med egentlig, er litt lost om dagen hehe. Men ja, han er singel. Og han var i alle fall interessert da han var her. Problemet er ikke han, det er jeg. Jeg blir helt retardert.. Tviler på alt, og blir usikker. Da blir oppførselen min deretter, og jeg får han til å miste interessen. Anonymous poster hash: 67fb0...6e6
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #4 Skrevet 10. februar 2015 Kjenner meg igjen. Når jeg ONSer med damer har vi det kjempe morrsomt. Men med engang jeg dater noen så blir jeg veldig seriøs og mister helt den "player" holdningen som skaper spenning. Jeg føler jeg blir bedre for hver date og prøver bare og tenke kortsigtig. Ikke mye hjelp i og med at jeg fortsatt har problemer der selv. Anonymous poster hash: 77585...50b
Nettinettet Skrevet 10. februar 2015 #5 Skrevet 10. februar 2015 Fordi jeg skrev for fort. Skjønner ikke hva jeg holdt på med egentlig, er litt lost om dagen hehe. Men ja, han er singel. Og han var i alle fall interessert da han var her. Problemet er ikke han, det er jeg. Jeg blir helt retardert.. Tviler på alt, og blir usikker. Da blir oppførselen min deretter, og jeg får han til å miste interessen. Anonymous poster hash: 67fb0...6e6 Dette avsnittet fra en av bloggpostene mine kan kanskje hjelpe: Tenk at dette er en person du ikke har noen tiltrekning til, eller som er en god venn. Det vil hjelpe deg være like avslappet med personen som du er med vennene dine, eller familien din. Når du blir betatt, kan det ofte skje en endring med deg. Du blir usikker og knoter med ord og handlinger, og mister den behagelige væremåten som du egentlig innehar. Når det skjer så klyp deg selv i armen og be deg selv om å ta deg sammen. Se for deg at han eller hun er en av 1328 fisker i havet hvor mange av de er enda bedre og enda mer interessert. Vil ikke denne fisken ha deg så er det bare å hive den uti og fange en ny. Det er faktisk ikke verdens undergang. Eventuelt se for deg at personen er naken, eller ligner på en appelsin. Whatever works for you! Du bestemmer faktisk selv om du skal putte et annet menneske på pidestal eller ikke, og du bestemmer om du skal oppføre deg som en fjortis eller rett og slett slutte å gjøre det! Hallo, det er faktisk bare et annet menneske. Og sliter du skikkelig så bør du fortsette å treffe andre mens du jobber med usikkerheten din. Å få oppmerksomhet fra andre fjerner mye av frykten og sårbarheten.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #6 Skrevet 10. februar 2015 Kjenner meg igjen. Når jeg ONSer med damer har vi det kjempe morrsomt. Men med engang jeg dater noen så blir jeg veldig seriøs og mister helt den "player" holdningen som skaper spenning. Jeg føler jeg blir bedre for hver date og prøver bare og tenke kortsigtig. Ikke mye hjelp i og med at jeg fortsatt har problemer der selv.Anonymous poster hash: 77585...50b Hei, Ts her. Skjønner deg kjempegodt. Når jeg ikke er interessert, eller møter nye folk, eventuelt det kun er sex. Så er jeg bortimot som en player, og guttene faller som fluer. Maser og maser, og prøver å dra meg med på dater uansett om jeg oppfører meg som tidenes største drittsekk.. Men når jeg plutselig går på date, og jeg finner ut at jeg er interessert blir jeg helt på jordet. Klarer ikke å oppføre meg som meg selv, og gjør vel egentlig alt jeg IKKE burde gjøre. Så jeg skremmer fyren bort. Anonymous poster hash: 67fb0...6e6
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #7 Skrevet 10. februar 2015 Når du blir betatt, kan det ofte skje en endring med deg. Du blir usikker og knoter med ord og handlinger, og mister den behagelige væremåten som du egentlig innehar Det er akkurat dette som skjer ja. Blir helt på tur. Eventuelt se for deg at personen er naken, Tror ikke jeg skal forestille meg han naken, for det gjør det hele bare verre hehe. Og sliter du skikkelig så bør du fortsette å treffe andre mens du jobber med usikkerheten din. Å få oppmerksomhet fra andre fjerner mye av frykten og sårbarheten. Hvordan kan jeg jobbe med usikkerheten min da? Kan jeg spørre hva bloggen din heter? Kanskje jeg kan finne noe mer der. TS Anonymous poster hash: 67fb0...6e6
frk94 Skrevet 10. februar 2015 #8 Skrevet 10. februar 2015 Var veldig som deg før. Men etter litt mislykking har jeg valgt å gi litt mer faen, og rett og slett bare ta en dag av gangen og ser hva som skjer
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #9 Skrevet 11. februar 2015 Var veldig som deg før. Men etter litt mislykking har jeg valgt å gi litt mer faen, og rett og slett bare ta en dag av gangen og ser hva som skjer Ikke dumt det! Prøver på det samme selv. Det er ofte når jeg er likegyldig at ting går veldig bra på den fronten.. Får bare jobbe mer med meg selv! Håper det går bedre for deg med kjærligheten nå TS Anonymous poster hash: 67fb0...6e6
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #10 Skrevet 11. februar 2015 Ikke dumt det! Prøver på det samme selv. Det er ofte når jeg er likegyldig at ting går veldig bra på den fronten.. Får bare jobbe mer med meg selv! Håper det går bedre for deg med kjærligheten nå TSAnonymous poster hash: 67fb0...6e6 Haha, ja slik er det med meg å Går veldig bra fortiden har funnet en kjernekar, men jeg tar det forsiktig for man vet jo aldri Anonymous poster hash: 26fcd...de9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå