AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #1 Skrevet 10. februar 2015 Jeg fikk idag brev fra Nav om at jeg risikerer tidsbegrenset bortfall av dagpenger, dette fordi jeg takka nei til et vikariat jeg overhodet ikke var kvalifisert til. Sikkert dumt, men jeg kan ikke jobbe med mennesker i en vanskelig livssituasjon uten nødvendig kompetanse. Derfor takka jeg nei. Ikke fordi jeg er lat eller noe. Ikke fikk jeg noe advarsel om at det var sånn og sånn, klart jeg kunne satt meg litt bedre inn i regelverket, ser den. Leser på nett at et eventuell bortfall av dagpenger i en tidsbegrenset periode faktisk er hele 8 uker, det er ganske lenge. Jeg klarer meg alltids men jeg har barn på deltid og det er det som bekymrer meg. De skal ikke måtte lide noen nød på grunn av dette tenker jeg. 8 uker er jo ganske lenge og det koster å leve. Dere som har vært i samme situasjon, fått dette brevet fra. Hva har dere skrevet i den uttalelsen som en får anledning til å gi? Og hvordan har det gått med behandlingen av saken deres? Hva med økonomien i de 8 ukene en evt mistet dagpengene? Håper noen svarer seriøst. Anonymous poster hash: d20b5...eac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå