Gå til innhold

Kjøp av liten powerbank på nett.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker tips om hvor på nett jeg kan kjøpe en liten powerbank til iPhone, som har minst 2 fulle ladinger og ser grei ut.

Har sett mye i fysiske butikker uten å finne det jeg er ute etter, og tenkte kanskje noen selv har bestilt dette eller vet hvor jeg kan få tak i det jeg ønsker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To fulle ladinger til en iPhone krever rundt 3600 mAh (4000 mAh er vel da vanligst å få i en powerbank) og de er som regel ikke så veldig små når de kommer opp i den størrelsen. Noe spesielt du ser etter siden du ikke har funnet noe som passer? Ser powerbanks på rundt 4000 mAh i hvilke som helst elektronikkbutikk i området.

Skrevet (endret)

To fulle ladinger til en iPhone krever rundt 3600 mAh (4000 mAh er vel da vanligst å få i en powerbank) og de er som regel ikke så veldig små når de kommer opp i den størrelsen. Noe spesielt du ser etter siden du ikke har funnet noe som passer? Ser powerbanks på rundt 4000 mAh i hvilke som helst elektronikkbutikk i området.

Takk for svar, men kjøpte en i dag, ga litt opp med å finne det jeg var ute etter. :) Men fant hvertfall en liten en som regnes å ha rundt 1,5 full lading til iPhone, så får håpe den har såpass.

Endret av Pheel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...