Gå til innhold

Dating - usikkerhet!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg sliter med overtenking, noe som tapper oss kvinner for mye energi. Møtte en veldig flott mann for en stund tilbake på Tinder (kanskje ikke det beste, men i en travel hverdag må en ty til alternativer) Vi fant fort tonen, og bestemte oss for å begynne med en kaffi. Dette var desverre alt vi rakk, før jeg måtte løpe til flyet. Bor og studerer til vanlig i London. Vil holdt fortsatt kontakten, toss avstanden. Det var noe unikt med denne mannen og bestemte meg defor for å invitere han over dammen. Dette takket han ja til, og ønsket ta turen så fort det var muligheter for dette. I flere uker snakket vi, begge gledet seg til denne helgen. Menn med gode holdninger og verdier vokser ikke på trær, jeg har funnet min drømmemann. Tross en flott helg, som en ikke kan kalle annet enn eventyrlig, sitter jeg her. Usikkerheten begynner ta overhånd, vil jeg noen gang se igjen denne mannen? Vi har holdt kontakten etter turen, melder ikke så mye som før turen.. Men det er vel normalt etter en helg sammen? Poenget mitt er, hva gjør jeg fra her? Jeg vil virkelig ikke ødelegge dette, på tross av avstanden føler jeg at jeg har noe å bidra med.

Anonymous poster hash: c69f2...71b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva vil du egentlig med forholdet? Ser du en konklusjon på at dere flytter sammen?

Anonymous poster hash: 81e15...e47

Skrevet

Bodde han hos deg? Hadde dere sex?

Dersom du skal bli boende i London er det jo uansett ikke så mye potensiale for noe mer her.

Anonymous poster hash: 82911...50d
Skrevet

Bodde han hos deg? Hadde dere sex?

Dersom du skal bli boende i London er det jo uansett ikke så mye potensiale for noe mer her.

Hvorfor ikke det? Han kan da flytte til London? Dessuten så er det mange avstandsforhold som fungerer en periode.

TS: Hva er det som gjør at du blir usikker? Hva er det du føler har endret seg? Hvordan er han når han skriver til deg og er det han som tar kontakt eller er det du?

• Liker 1
Gjest Evaandrina
Skrevet

Takk for svar! :)

Ønsker såklart å bli bedre kjent. Ett forhold på sikt hadde absolutt ikkje vært feil. Praktisk sett er det ikke det beste med tanke på jeg blir værende i London ett år til. Men det at han faktisk tok turen over, på tross av alt dette.. Må vel bety noe?

Han sov på hotell! Det blei litt intimt, men ser ikke noe umenneskelig i det.
Vi har pratet etter turen, men ikke så mye som tidligere. Fortsatt en veldi fin tone! Begge melder, han svarer alltid selv om det ikke alltid er noe å svare på.

Skrevet

Tror du bare skal puste og slappe av jeg.. Blir han stille over lang tid eller du merker at interessen avtar så kan du heller bekymre deg :)

Gjest Evaandrina
Skrevet

Det letteste er ikke alltid det beste. Får ta tiden til hjelp, fine ting kan skje tross avstanden. Takk :)

Skrevet

Hvorfor ikke det? Han kan da flytte til London?

Noe må etableres for en slik stor beslutning, og det skjer ikke over avstand.

Skrevet

Noe må etableres for en slik stor beslutning, og det skjer ikke over avstand.

Joda, om man tar seg tid til å besøke hverandre.

Jeg dated en amerikaner, som jeg flyttet sammen med og var sammen med i flere år, flyttet til usa.

Nå dater jeg en fra england, og vi begynner sånn smått å bevege oss mot å flytte sammen, så det er fult mulig om man ikke er typen til å dø av litt avstand en stund.

Anonymous poster hash: 97fe9...8f2

• Liker 2
Skrevet

Joda, om man tar seg tid til å besøke hverandre.

Jeg dated en amerikaner, som jeg flyttet sammen med og var sammen med i flere år, flyttet til usa.

Det har jo mange gjort, men dere er ikke sammen idag, så eksempelet er lite relevant.

Midlertidige forhold er ikke vanskelige å skape. Livvslange er det.

Skrevet

Det har jo mange gjort, men dere er ikke sammen idag, så eksempelet er lite relevant.

Nå synes jeg du skal slutte å ta negativitetspillene dine, og finne frem troen på kjærligheten igjen. Livslange forhold er ikke så vanskelige å skape, man må bare ha litt mer tro, litt mer tolmodighet, og litt mer vilje til å få det til! <3

Skrevet

For å si det slik, jeg har datet flere norske som ikke varte i nærheten så lenge, mener du da at jeg skal si norske forhold er dødsdømt av den grunn ? Fordi om jeg tar statistikken min så har forhold med noen fra utlandet vart lengre enn de norske.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...