AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #1 Skrevet 10. februar 2015 Hei. Jeg leier leilighet i blokk og har dessverre klart å miste postnøkkelen til postkassen som henger på veggen. Huseier har ikke ny nøkkel jeg kan få/kopiere og mener jeg må brekke opp postkassen. Er det noen som helst måte å få tak i ny nøkkel? Dette er jo selvfølgelig min feil, men synes det er rart at det bare finnes en eneste nøkkel? Postkassestativet er fra Trioving.. Er det en mulighet å kontakte dem? Er det noen av dere som har hatt dette problemet? Anonymous poster hash: 41d45...7b6
Sugerøret Skrevet 10. februar 2015 #2 Skrevet 10. februar 2015 kontakt vaktmester..De er som oftest veldig behjelpelig med ny nøkkel.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #3 Skrevet 10. februar 2015 kontakt vaktmester..De er som oftest veldig behjelpelig med ny nøkkel. Takk for svar! Jeg vet huseier snakket med en annen som står på kontaktarket mitt og han hadde ingen nøkler dessverre. Jeg er usikker på om det er vaktmester, men jeg går ut i fra det :/ Anonymous poster hash: 41d45...7b6
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #4 Skrevet 10. februar 2015 Du kontakter posten, selvfølgelig. De skifter lås og du får ny nøkkel. Bryter du opp postkassen, må du dekke utgifter til både ny postkassedør evt. Alt du ødelegger i tillegg til ny lås. Anonymous poster hash: 779f3...de1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #5 Skrevet 11. februar 2015 Du kontakter posten, selvfølgelig. De skifter lås og du får ny nøkkel. Bryter du opp postkassen, må du dekke utgifter til både ny postkassedør evt. Alt du ødelegger i tillegg til ny lås.Anonymous poster hash: 779f3...de1 Nei har prøvd å kontakte posten - de hadde ingen info. Anonymous poster hash: 41d45...7b6
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #6 Skrevet 11. februar 2015 Nei har prøvd å kontakte posten - de hadde ingen info. Anonymous poster hash: 41d45...7b6 Du skal ikke ha info fra posten, men hjelp med å skifte lås. Har posten avsluttet også denne sevicen til kundene så gjenstår å kontakte et låsfirma. Før eide posten postkassene og var dermed ansvarlig for nøkler og låser, og.Anonymous poster hash: 779f3...de1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå