Gå til innhold

100 % dønn ærlig kontaktannonse - Hva ville du ha skrevet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og da tenker jeg ikke på alle de fantastiske egenskapene, som vi alle elsker å fremheve :icon_lol:

Men hvis du skulle fortalt litt om små og store hemmeligheter, kroppslige komplekser, negative egenskaper og mulig dritt fra nåtid og fortid.??

Hva ville du ha skrevet?

Anonymous poster hash: b9354...a84
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir vel litt mye å ramse opp her, men ville vel skrevet om dårlige egenskaper jeg har, ting jeg vet andre irriterer seg over ang. meg, osv.?

Skrevet

Tynnfeit, bleik, kvapsete og kvisete kvinnemonster med sinnsyke humørsvingninger, dårlig selvfølelse og liten gjennomføringsevne søker nydelig, ung og ydmyk beiler.

Anonymous poster hash: 1b1c1...c99
  • Liker 27
Skrevet

Liker bjørn

Anonymous poster hash: bbcd7...d26

• Liker 1
Skrevet

Humørsvingninger, tidvis katastrofalt rotehue økonomisk.

Anonymous poster hash: 63496...972

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Den hadde vært tom, slikt blir for grovt selv for internett.

Skrevet

Da ville det stått følgende:

Ung kvinne/jente som trives foran pc-skjermen og på treningssenter. Hater dramatikk og diskusjoner (og er ikke særlig glad i å motta kritikk). Veldig følsom, men liker ikke å snakke om følelser. Foretrekker å kle meg komfortabelt (dvs. treningsklær eller noen form for koseklær på hjemmefronten). Kler meg veldig fint om jeg virkelig må... :biggrin: Liker å spille, se film og trene. Jeg er barnslig og har tørr humor. Det er ikke vits å fortelle meg vitser som er lengre enn tre setninger - da faller jeg ut. :fnise: Jeg er klumsete (har f.eks. gått i en vegg, lyktestolpe og rett på et skilt. Går regelmessig i ting og søler hele tiden). Jeg er glemsk, så ikke regn med at jeg husker alt på handlelista, oooog jeg somler noe ekstremt. Jeg liker heller ikke å sove innerst i senga, bare så det er sagt.

Sett bort i fra mine svake sider er jeg veldig snill og optimistisk...

Der var min dønn ærlige kontaktannonse. Heldigvis har jeg funnet meg en kar som... tja, aksepterer meg for den jeg er :fnise:

• Liker 12
Skrevet

Jeg ville skrevet at illeluktende kortvokste og småfeite menn som henter inntekten sin fra NAV skal drite i å ta kontakt.Det samme med dem som er 10 år eldre enn meg!

Er så møkka lei nettdating og alle taperne som befinner seg der og tror de har sjans! :frustrert:

Anonymous poster hash: 287d6...6f3
  • Liker 2
Skrevet

Da ville det stått følgende:

Ung kvinne/jente som trives foran pc-skjermen og på treningssenter. Hater dramatikk og diskusjoner (og er ikke særlig glad i å motta kritikk). Veldig følsom, men liker ikke å snakke om følelser. Foretrekker å kle meg komfortabelt (dvs. treningsklær eller noen form for koseklær på hjemmefronten). Kler meg veldig fint om jeg virkelig må... :biggrin: Liker å spille, se film og trene. Jeg er barnslig og har tørr humor. Det er ikke vits å fortelle meg vitser som er lengre enn tre setninger - da faller jeg ut. :fnise: Jeg er klumsete (har f.eks. gått i en vegg, lyktestolpe og rett på et skilt. Går regelmessig i ting og søler hele tiden). Jeg er glemsk, så ikke regn med at jeg husker alt på handlelista, oooog jeg somler noe ekstremt. Jeg liker heller ikke å sove innerst i senga, bare så det er sagt.

Sett bort i fra mine svake sider er jeg veldig snill og optimistisk...

Der var min dønn ærlige kontaktannonse. Heldigvis har jeg funnet meg en kar som... tja, aksepterer meg for den jeg er :fnise:

Synes ikke det så ille ut i det hele tatt, bare sjarmerende. :P
  • Liker 7
Skrevet

Haha, dette virket jo gøy! :D

Jeg ville vel ha skrevet noe som dette:

"Jeg er ei sprudlende, glad og pratsom jente på 20 år, som søker en fyr som kan holde meg litt i tøylene. Jeg kan være både smågal og spontan og jeg har som regel en positiv innstilling til det meste, men noen ganger så kan jeg rett og slett oppføre meg som en drittunge fra planeten Kjerring-fra-helvete. Da håper jeg at du er en slik fyr som IKKE legger deg flat etter mine ønsker, men tar meg strengt i håret, legger meg over fanget og gir meg ris så jeg kjenner det ordentlig. Akkurat slik jeg fortjener det.

Ønsker meg et forhold hvor spanking ikke bare er en del av den seksuelle leken, men også en del av det seriøse forholdet.

Til gjengjeld kan jeg love at jeg blir snill og lydig som en tam kattepus etterpå. Haha.

Kan være skikkelig skravlehøne, og elsker å bli lyttet på.. Det vil si: er stort sett fornøyd med et lite nikk og et "mhm" til svar, nå og da. Jeg krever ikke så mye, egentlig. Selv om jeg også elsker å ha dype, meningsfulle samtaler om livet, universet og alt som lever/eksisterer.

Ellers lider jeg dessverre av pms nesten hver måned. Jeg blir kjempe emosjonell, gråter for ingenting, får en matlyst som en sulten løve, blir oppmerksomhetsyk, lei meg, sliten, deppa, irritert for småting, og humørsvinginger som en berg og dal-bane. Superlykkelig i det ene øyeblikket, og i neste sekund gråter jeg.

Vel, hvis det er en trøst, er det "bare" nesten hver måned, og jeg gråter mer enn jeg er sint og gretten. Og som regel gråter jeg jo når jeg er alene, så det pleier jo å gå bra ;)

Ellers er jeg veldig vimsete, og en mester i å dobbeltbooke meg selv. Er ganske klønete også. Det har hendt stadig vekk at jeg blir for engasjert når jeg skal fortelle noe, også ender jeg opp med å slå noen i trynet, fordi jeg bruker hendene til å forklare. ehe.

Trives best med et sunt kosthold og fysisk aktivitet i hverdagene er viktig for meg. Trener 4-6 ganger i uka.

Drikker veldig sjeldent, er ikke glad i å være full, stygg og jævlig... eller på være på byen generelt. Trvies bedre på treningsenteret, eller i sofaen med film og godis, enn å rave rundt på et utested med sminke under øynene og bli tatt på av klåete, fulle menn. :laugh:

Utseendemessig er jeg 163 cm høy, helt ok kropp.. slank tror jeg. (54 kg.) Har noen feil, bl.a har jeg mye arr som ikke ser så pent ut, men jeg tenker ikke mye over det selv.. Brune øyne, mørkeblondt hår. Vil helst ha en sterk fyr (ihvertfall sterk nok til å kunne legge meg i bakken) på rundt 185 cm. Og han må for guds skyld ikke være tøffel!! :)

Tror du at du er riktig fyr for meg, ta kontakt<3<3"

Haha, tenk å poste dette på en ekte datingside, med fullt navn og bilde av meg og hele pakka... jeg måtte gått med pose over hodet resten av livet tror jeg. :fnise:

• Liker 4
Skrevet

Haha, dette virket jo gøy! :D

Jeg ville vel ha skrevet noe som dette:

"Jeg er ei sprudlende, glad og pratsom jente på 20 år, som søker en fyr som kan holde meg litt i tøylene. Jeg kan være både smågal og spontan og jeg har som regel en positiv innstilling til det meste, men noen ganger så kan jeg rett og slett oppføre meg som en drittunge fra planeten Kjerring-fra-helvete. Da håper jeg at du er en slik fyr som IKKE legger deg flat etter mine ønsker, men tar meg strengt i håret, legger meg over fanget og gir meg ris så jeg kjenner det ordentlig. Akkurat slik jeg fortjener det.

Ønsker meg et forhold hvor spanking ikke bare er en del av den seksuelle leken, men også en del av det seriøse forholdet.

Til gjengjeld kan jeg love at jeg blir snill og lydig som en tam kattepus etterpå. Haha.

Kan være skikkelig skravlehøne, og elsker å bli lyttet på.. Det vil si: er stort sett fornøyd med et lite nikk og et "mhm" til svar, nå og da. Jeg krever ikke så mye, egentlig. Selv om jeg også elsker å ha dype, meningsfulle samtaler om livet, universet og alt som lever/eksisterer.

Ellers lider jeg dessverre av pms nesten hver måned. Jeg blir kjempe emosjonell, gråter for ingenting, får en matlyst som en sulten løve, blir oppmerksomhetsyk, lei meg, sliten, deppa, irritert for småting, og humørsvinginger som en berg og dal-bane. Superlykkelig i det ene øyeblikket, og i neste sekund gråter jeg.

Vel, hvis det er en trøst, er det "bare" nesten hver måned, og jeg gråter mer enn jeg er sint og gretten. Og som regel gråter jeg jo når jeg er alene, så det pleier jo å gå bra ;)

Ellers er jeg veldig vimsete, og en mester i å dobbeltbooke meg selv. Er ganske klønete også. Det har hendt stadig vekk at jeg blir for engasjert når jeg skal fortelle noe, også ender jeg opp med å slå noen i trynet, fordi jeg bruker hendene til å forklare. ehe.

Trives best med et sunt kosthold og fysisk aktivitet i hverdagene er viktig for meg. Trener 4-6 ganger i uka.

Drikker veldig sjeldent, er ikke glad i å være full, stygg og jævlig... eller på være på byen generelt. Trvies bedre på treningsenteret, eller i sofaen med film og godis, enn å rave rundt på et utested med sminke under øynene og bli tatt på av klåete, fulle menn. :laugh:

Utseendemessig er jeg 163 cm høy, helt ok kropp.. slank tror jeg. (54 kg.) Har noen feil, bl.a har jeg mye arr som ikke ser så pent ut, men jeg tenker ikke mye over det selv.. Brune øyne, mørkeblondt hår. Vil helst ha en sterk fyr (ihvertfall sterk nok til å kunne legge meg i bakken) på rundt 185 cm. Og han må for guds skyld ikke være tøffel!! :)

Tror du at du er riktig fyr for meg, ta kontakt<3<3"

Haha, tenk å poste dette på en ekte datingside, med fullt navn og bilde av meg og hele pakka... jeg måtte gått med pose over hodet resten av livet tror jeg. :fnise:

Tror heller du får masse private meldinger her på KG - du får fortelle hvordan det går!

Syns det var sjarmerende jeg.

Anonymous poster hash: 48fe7...4c4

• Liker 4
Skrevet

Høy og sjarmerende mann som begynner å nærme seg slutten av tyveårene, begynner å bli lubben og begynner å bli desperat søker vakker ung kvinne rundt 25.

Hvis hårete tær, abnormal fotsvette og utbredt eksem samt begynnende psoriasis er turn on for deg, kan du få ri meg inn i solnedgangen. Med min begynnende astma, er det nemlig en fordel om du er øverst.

Som du sikkert skjønner, er det mye som er i begynnelsen med meg, som du har en enestående sjanse til å bli med på fra start. Ta kontakt fort, snart er det for sent å bli tent av meg!

Anonymous poster hash: a928d...025

• Liker 25
Skrevet

Tror heller du får masse private meldinger her på KG - du får fortelle hvordan det går!

Syns det var sjarmerende jeg.

Anonymous poster hash: 48fe7...4c4

Haha jeg vet nå ikke om det er så sjarmerende.. Har fått et intrykk av at mange gutter blir skremt over hvor "røft" jeg vil ha det, også er det ikke en gang sex inni bildet.. liksom, hvilken planet er jeg fra?

Og den pms-en min tror jeg trekker veldig ned også!!!! :laugh::laugh:

Skrevet

Misantropisk, feit 19-åring uten sosialt liv søker jente med store lår og tilsvarende pupper. Stort pluss om du liker film, enda større pluss om du er feminist og kler mørk leppestift. Jeg kommer meg sjeldent ut av senga og enda sjeldnere ut av huset, senga mi har kronisk liggegrop(det er plass til en til). Jeg spiser for mye og bruker penger uten å tenke over det. Ja, apropos det, jeg tenker sjeldent over konsekvenser. Eier ikke tålmodighet. Er veldig vanskelig å like, men kommer til å prøve å sjarmere deg uansett. Ta kontakt.

Anonymous poster hash: 63680...5d0
  • Liker 9
Skrevet (endret)

Slette innhold.

Endret av fullførsetningen
Skrevet

Ung jente med kraftig bekreftelsesbehov, som bruker for mye tid på treningssentret, ofte opplever humørsvigninger, med bryst flatere enn hos en gutt før puberteten, søker kjekk løkka-hipster med muskler, tatoveringer og skjegg. Det er fint om du kan leke uinteressert/interessert en stund, for jeg har en vane av å veldig lett gå lei av folk.

Jeg er sjenert, har et ambvivalent forhold til det meste, redd for hva andre synes om meg, og til tider ganske stille. Om vi blir godt kjent er jeg, på den andre siden, nesten aldri stille. Drikker ikke ofte, fordi jeg blir skikkelig horete når jeg er full, og ender som oftest opp med å gjøre noe dumt etter å ha shottet tequila - dessuten er jeg for kroppsfiksert, og redd for å legge på meg mye om jeg drikker.

Jeg er 165, men mentalt veldig mye høyere. Veier 54kg, har overraskende bra kropp (om ti minutter synes jeg sikkert at kroppen min er sykt dårlig), rødt hår (uten ettervekst for øyeblikket!), og har to tatoveringer. Snart tre.

Anonymous poster hash: 0df76...1fb
  • Liker 6
Gjest incognita
Skrevet (endret)

Haha, morsom tråd. Mitt bidrag:

Nevrotisk ung kvinne (tenk deg kvinnelig George Costanza) søker mann med orden i sysakene til langvarig-ish forhold. Jeg liker å se på film og serier, så fint om du har nok ro i rumpa til å sitte foran tv'n i 7-10 timer sammenhengende på søndagene. Jeg liker egentlig ikke så godt andre mennesker, og forholder meg helst til så få som mulig - utover hva jeg tvinger meg selv til bare for å gi meg selv følelsen av at jeg er "normal". Etter jobb går jeg konsekvent i joggebukse/koseklær og med håret i strikk. Jeg er sur når jeg er sulten, og NÅDE DEG om du noen gang våger å påpeke det.

Når jeg er på byen (med eller uten deg) drikker jeg whiskey med begge hendene og vet ikke når jeg burde stoppe. Jeg kommer aldri til å lære og den tanken har jeg forent meg med, like greit at du gjør det og. Når klokka bikker 02:00 danser jeg, og da ser jeg helst at du ser en annen vei. Det er best for både deg og meg.

Jeg er en dårlig vinner og dette er sannsynligvis noe du vil oppleve som usjarmerende.. på forhånd beklager jeg om det kommer frem på en TP-kveld med kameratene dine.

Generelt er jeg utålmodig, rastløs, usikker, engasjert og jeg snakker helt sikkert for mye om jobben min.

Høres dette interessant ut så .....er du mest sannsynlig ikke helt god.

:blomst:

Forresten: Jeg er ikke et snev sjalu av meg. Du digger det sier du? ...Nei, det gjør du ikke. Trust me.

Endret av incognita
  • Liker 11
Skrevet

Tja kanskje noe sånt: voksen dame som trives best alene hjemme i huset mitt i skogen. Ønsker et langvarig forhold med en som er lite hjemme og som lar meg få mye tid for meg selv. Økonomisk nazi så det må du bare henge med i svingene ellers taper du kjapt. Jeg er snill og god hele tiden, men sier i fra meget tydelig viss det er noe jeg ikke liker. Jeg har en veldig godt utviklet sosial intelligens så du må kunne møte meg i samtaler om alt og ingenting her i livet.

Ellers så er jeg engstelig og har en unvikende adferd, er slank og passelig sprek i forhold til min alder. Du som mann må kunne skru og snekkre og være en sånn type som fikser absolutt alt som ikke virker. Gjerne litt stor og kraftig for spirrevipper liker jeg ikke. Jeg vil helst sove alene så det må du tåle, du kan ikke ha noe særlig besøk og forvent kunn at jeg blir med på sosiale ting et par ganger i året. Er du glad i mat så kommer du til å digge meg :)

Skrevet (endret)

Emosjonell, kranglevoren og sta ung jente søker en mann som takler humørsvingninger. Må ta sin del av husarbeid og praksiske gjøremål. Er litt husmor og elsker å bake og lage mat, men aldri på kommando. Baker jeg gjærbakst, har jeg en drittdag, og du bør ligge litt unna slik at jeg får fritt utløp til å ta ut frustrasjonen fysisk på bolledeigen og ikke verbalt på deg.

Jeg er obsessed på at alt skal være rent og ryddig til enhver tid, så skitne tallerkner på stuebordet kan fort bli en krangel. Ikke gi meg blomster fordi vi har kranglet eller du har gjort noe dumt. Gi meg blomster for å vise at du er glad i meg, ellers vil jeg alltid spekulere i hva du har gjort galt denne gangen.

Hvilken vei toalettrullen henger, hvor du velger å knipe på tannkremen og om toalettsetet er oppe eller nede, er meg revnende likegyldig.

Har slitt mye med depresjon og angst så kan i perioder være totalt sengeliggende. Har en intens forkjærlighet for kaptein sabeltann, disney og dårlige vitsebøker.

Har et selvbilde som ligger langt nede i grøfta og trenger derfor mye bekreftelser. Mannen bør derfor være tålmodig og tåle en del motgang.

Jeg er likevel omsorgsfull og empatisk og bryr meg mye om menneskene rundt meg. Dette fører dessverre fort til at jeg blir litt "spist opp" av dem rundt meg om ingen gir meg beskjed om at nok burde være nok.

Om du er interessert, må du ha en sær form for humor, være akkurat passe rar og nyte de barnslige øyeblikkene uten å himle med øynene.

Må legge til at jeg har ekstremt dårlig korttidshukommelse, og er veldig vimsete ,så når jeg leter etter mobilen eller nøklene og finner den i kjøleskapet er dette et syn du må vende deg til. Om jeg spør deg for tredje gang hva du vil ha til middag er det ikke fordi jeg ikke gidder å høre etter - jeg har faktisk glemt det. Du kan få lov til å le, men ikke gni det inn og påpek det foran vennene mine/dine

Jeg er klumsete og sparker defor alltid borti ting, så blodige tær er noe du bør tåle.

Endret av altflyter
  • Liker 1
Skrevet

Ung, rødhåret, ærlig og blid Nordlandsjente søker en lojal og leken mann. Er glad i mannfolk som vet å ta tak i saker og ting selv, og jeg blir alltid glad for hjelp når det kommer til husarbeid!

Noe variabelt humør kan forekomme - men det går relativt fort over så lenge vedkommende lar meg få være sint til jeg ikke er sint lengre. Menn som bare blir typisk jentesure for at jeg er sint, gjør det bare vondt verre.

Setter enormt pris på at det sies i fra når nok er nok - uansett hva det måtte være! Så det er en fordel at du som mann har litt bein i nesa og vet hvor du har deg selv.
Jeg blir sett på som en empatisk og omsorgsfull person som liker å lytte. Og jeg liker veldig godt når mannen faktisk har tid og ikke minst forståelse for å lytte til meg også.
Stoler du på meg, så kan du banne på at jeg stoler på deg! Åpen og god kommunikasjon er et must for meg. Liker godt å ha gode samtaler. Men kan også ha perioder der jeg ikke er like åpen og snakkesalig.

Det er nesten et must at du har dine egne venner, og ikke "mister" de fordi at du blir sammen med meg. Det er såå viktig med egne venner selv om man er i ett forhold! Egne hobbyer er også ett pluss.
Men det skal ikke bli så ille at man ikke kan ha felles venner heller da, en fin mellomting er perfekt!
Jeg liker å lage mat, og ikke minst eksperimentere på kjøkkenet. Så det er et pluss om du ikke er så alt for kresen av deg.

Liker å være presis - så belag deg på å møte opp i familieselskap ect gjerne litt før tiden.
Jeg liker godt late søndager fremfor tv'n, men er også ekstremt glad i å være ute. Trenger av og til noen som gir meg en dytt opp fra sofaen. Og om jeg da skulle bli sur - bit det i deg, for jeg blir blid igjen når jeg kommer meg ut.

Så... Finnes du der ute da? :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...