Gå til innhold

panikk- uke 32- kjenner "bobler" i magen

needinspiration

Anbefalte innlegg

Bokstavelig talt. Har ikke kjent det før så sent i svangerskapet. To ganger bare idag! Har også kjent kraftige kynnere, og jeg sov godt natt til idag. Har skrevet før at jeg sliter med bekkenløsning. Og at underlivet kjennes mer vid nå. Uff.. babyen kan godt vente litt til for min del. Er litt uforberedt mentalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bevegelse fra babyen vel?? Det kan vel kjennes ut som bobler??

Anonymous poster hash: 3d7f9...876
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja men man får da ikke panikk av å kjenne bevegelse? Jeg ville fått panikk av å IKKE kjenne bevegelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Jeg synes de "skli" bevegelsene som babyen kan få når man er så langt på vei kan kjennes ut som bobler. Gutten vår har skikkelige spark innimellom, men ofte er det disse boblene som er bevegelsene hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de "skli" bevegelsene som babyen kan få når man er så langt på vei kan kjennes ut som bobler. Gutten vår har skikkelige spark innimellom, men ofte er det disse boblene som er bevegelsene hans

Dette var nok den nærmeste forklaringen som dere hhjalp meg med. Bevegelsene kjentes ut som bobler. Om det er et tegn sammen med masse harde kynnere, som om fostersekken vil sprekke siden det blir virkelig stramt... jeg har aldri hatt en rask fødsel før. Selv om jeg har født en gang betyr ikke det at jeg er mentalt beredt på fet allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Dette var nok den nærmeste forklaringen som dere hhjalp meg med. Bevegelsene kjentes ut som bobler. Om det er et tegn sammen med masse harde kynnere, som om fostersekken vil sprekke siden det blir virkelig stramt... jeg har aldri hatt en rask fødsel før. Selv om jeg har født en gang betyr ikke det at jeg er mentalt beredt på fet allerede.

Jeg fikk bare beskjed om at bevegelsene ville endre seg fordi babyen fikk mindre plass, men mini kan gi skikkelige spark innimellom. Har hatt slike kynnere noen uker selv, faktisk fikk jeg noen av de når jeg var på sykehuset for sjekk. De tror lillegutt ville komme før termin, men ikke veldig mye før. Jeg ville tatt det med ro, evt ringe føden om du er usikker. De er jo der for å hjelpe, om så bare svare på spørsmål😊
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...