Gå til innhold

noen som har gått ned litt på noen mnd/halvt år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ned 10 kg så fort som mulig, spiser sunt og trent hver dag siste uka. Gått ned 1 kilo ca.

HATER egentlig trening , men lei av å føle meg uvell i egen kropp i og med at jeg har gått opp 10 kg..

Noen her som har gått ned en del kg på noen mnd eller et halvt år ca?

Anonymous poster hash: 65d37...e47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk ned 10 kg på 5 mmd og deretter ytterligere fem de neste 4 mnd. Hadde kaloriunderskudd og Trente lite men var veldig aktiv i hverdagen (med oppussing, barna og hadde ikke bil så gikk dit jeg måtte)

Anonymous poster hash: 274bf...32a

Skrevet

Jeg gikk ned 10 kg på 5 mmd og deretter ytterligere fem de neste 4 mnd. Hadde kaloriunderskudd og Trente lite men var veldig aktiv i hverdagen (med oppussing, barna og hadde ikke bil så gikk dit jeg måtte)

Anonymous poster hash: 274bf...32a

Godt gjort. Inspirerende å høre om. Håper jeg også får til noe liknende :). Vil helst med alle 10 kiloene før juni men..vet ikke om det er realistisk men..

Skrevet

Da jeg slanket meg, gikk jeg ned 35kg på 6 måneder. Det eneste som skulle til var mer bevegelse, kuttet ut så og si alt sukker og spiste eller vanlig, men mindre mengder. Nå har jeg klart å holde vekten stabil i ett år :-)

Skrevet

Nå har jeg bare holdt på i 5 uker, men har allerede gått ned 6,5 kilo. Spiser 1500 kalorier til dagen, og trener 3-5 ganger i uken. Er ikke sulten. :)

Anonymous poster hash: f0502...d89
Skrevet

Bruker Lifesum appen og ligger på 1400-1600 kcal daglig...noen ganger litt mindre..noen dager litt mer(opptil 2000kcal) Snittet er vel på 1500. har holdt på siden oktober(desember ble "pause" og ingen loggføring...og høyt inntak i jula) Gikk ned to kilo...de kom på igjen...også har det ikke skjedd NOE. trener ikke mye...2-3 ganger i uka, sal. Har vært lite aktiv de siste mnd etter eg fikk en smell i ryggen og har hatt endel smerter. Har trent mest rolig kjerne styrke, yoga og tøying. Meeeen trodde faktisk at vekten ville gå litt ned m inntak på ca 1500 kcal.

Men nå tror eg jammen eg må sette inn et ekstra gir

...har hatt influensa en uke nå...men føler meg ok idag..så imorgen blir det styrketrening og yoga etterpå. MÅ skjerpe meg og få inn noe kondistrening og.. er 44 år, gikk lettere ned på 5-10 år siden. Veier nå 82 kilo..plassert jevnt over 167 cm. Vil gjerne ned 10-12 kilo. Har vært mellom 70 og 86 kg de siste 20 år....

Anonymous poster hash: 4f14f...f51
Skrevet

Gikk ned 10 kg på 6 uker jeg. Men nå hadde jeg kanskje mer å ta av enn det du har...

Anonymous poster hash: 85754...1ec
Skrevet

Jeg kan anbefale 5:2.

Anonymous poster hash: 7052c...021
Skrevet

Takk for tips dere. Må legge til at jeg er 160 høy og veier 69,4 kilo, så er ikke superovervektig, men veier mer enn jeg vil veie..

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...