-Fisken- Skrevet 10. august 2004 #1 Skrevet 10. august 2004 HVilken musikk karakteriseres egentlig som goth-musikk?
Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2004 #2 Skrevet 10. august 2004 Goth Save the Queen - Sex Pistols...
MiniMjau Skrevet 10. august 2004 #3 Skrevet 10. august 2004 tja....det er jo sånn rock/symfoni/dystert/teatralsk/mollstemt?? det finnes ekte goth(hva nå det er...) og fjortis-goth a la nightwish og within temptation. ...trur eg. Ikke helt inne på dette gothe-greiene. sorte klær, hullete strømpebukser, latex-korsett...
Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2004 #4 Skrevet 10. august 2004 Goth Save the Queen - Sex Pistols...
Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2004 #5 Skrevet 10. august 2004 HVilken musikk karakteriseres egentlig som goth-musikk? Jeg hører veldig lite på akkurat goth metal, så jeg kan ikke gi deg noe godt svar på akkurat det. Spør meg heller om andre metal-styles Men mener å ha lest at det er noen goth metallere her inne så de kan sikkert gi deg bedre svar enn jeg kan;) Du kan jo også søke på "goth" her på KG - kommer nok opp noe da.
-Fisken- Skrevet 10. august 2004 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2004 Jeg hører veldig lite på akkurat goth metal, så jeg kan ikke gi deg noe godt svar på akkurat det. Spør meg heller om andre metal-styles Men mener å ha lest at det er noen goth metallere her inne så de kan sikkert gi deg bedre svar enn jeg kan;) Du kan jo også søke på "goth" her på KG - kommer nok opp noe da. DEt jeg egentlig prøver på, er vel å finne ut hvordan musikk det egentlig er jeg hører på, og på den måten finne andre artister/band jeg kan komme til å like. Jeg har fått høre at jeg hører på goth-metal, det var defor jeg lurte
Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2004 #8 Skrevet 10. august 2004 DEt jeg egentlig prøver på, er vel å finne ut hvordan musikk det egentlig er jeg hører på, og på den måten finne andre artister/band jeg kan komme til å like. Jeg har fått høre at jeg hører på goth-metal, det var defor jeg lurte Hvilke band hører du på da? Det du kan gjøre for å finne tilsvarende band er å søke på et band du liker på www.allmusic.com og da kommer det opp en side om det bandet med linker til andre tilsvarende band som spiller tilsvarende musikk.
-Fisken- Skrevet 10. august 2004 Forfatter #9 Skrevet 10. august 2004 Hvilke band hører du på da? Det du kan gjøre for å finne tilsvarende band er å søke på et band du liker på www.allmusic.com og da kommer det opp en side om det bandet med linker til andre tilsvarende band som spiller tilsvarende musikk. Takk :D For det meste hører jeg på MArilyn Manson og Evanescense, men også masse annet jeg laster ned som jeg ikke har peiling på hva heter.
Tusseline Skrevet 10. august 2004 #10 Skrevet 10. august 2004 Vet ikke helt hva du mener med Goth musikk, men det er jo en sjanger som heter Goth metal da. Marilyn Manson og Evanescense vil jeg ikke sette under noen av disse katogoriene.
Donnie Darko Skrevet 11. august 2004 #11 Skrevet 11. august 2004 Vet ikke helt hva du mener med Goth musikk, men det er jo en sjanger som heter Goth metal da. Marilyn Manson og Evanescense vil jeg ikke sette under noen av disse katogoriene. Enig.. det er mer pop-rock..
-Fisken- Skrevet 11. august 2004 Forfatter #12 Skrevet 11. august 2004 Greit, da er det pop-rock jeg hører på, da Hvilke band ligger under goth-metal da?
MiniMjau Skrevet 11. august 2004 #13 Skrevet 11. august 2004 evanescence liker jeg også, men goth? radiovennlig goth kanskje?
Donnie Darko Skrevet 11. august 2004 #14 Skrevet 11. august 2004 My dying bride innehar mange av kriteriene men det blir fortsatt karakterisert som Doom metal. "Theatre of tragedy", "Tristania" og "The sins of thy beloved" Er vel typiske Goth-metal band.
MiniMjau Skrevet 11. august 2004 #15 Skrevet 11. august 2004 My dying bride innehar mange av kriteriene men det blir fortsatt karakterisert som Doom metal. "Theatre of tragedy", "Tristania" og "The sins of thy beloved" Er vel typiske Goth-metal band. ja...de banda har jo alle hørt om.... :o
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #16 Skrevet 11. august 2004 Er ikke within temptations også goth da? :klø:
Arkana Skrevet 11. august 2004 #17 Skrevet 11. august 2004 Jeg har til og med hørt om My Dying Bride. Jeg er ikke spesielt glad i goth-musikk, men jeg har en CD av Ophelia's Dream som jeg liker godt. Det er så vidt jeg vet goth-musikk, men ikke goth-metal da.
-Fisken- Skrevet 11. august 2004 Forfatter #18 Skrevet 11. august 2004 My dying bride innehar mange av kriteriene men det blir fortsatt karakterisert som Doom metal. "Theatre of tragedy", "Tristania" og "The sins of thy beloved" Er vel typiske Goth-metal band. Ja ok, men det er band jeg hører på. Da hører jeg vel på pop-rock og Goth-metal, da. Black-metal synes jeg blir for hardt.
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #19 Skrevet 11. august 2004 Og hva er så Black Metal? Det er glidende overganger her. :Headbangersmiley:
-Fisken- Skrevet 11. august 2004 Forfatter #20 Skrevet 11. august 2004 Dette: http://www.blackmetalradio.com er black metal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå