AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #1 Skrevet 10. februar 2015 Myfitnesspal vil vite hvor aktiv jeg er i hverdagen. Pr i dag trener jeg 3 ganger i uken. Jeg går i gjennomsnitt 9000 skritt i uken bare på jobben. Jeg har dette å velge mellom: lettere aktivitet. står en god del av dagen, lærer eller salgsrepresentant. aktiv. bruker stor del av dagen på fysisk aktivitet, servitør eller postmann. veldig aktiv. bruker meteparten av dagen på fysisk aktivitet. sykkelbud eller snekker. Hvilket bør jeg legge meg på? Anonymous poster hash: 1ec6e...46a
mijaa Skrevet 10. februar 2015 #2 Skrevet 10. februar 2015 Har ingen erfaring med Myfitnesspal, så vet ikke om det er en egen "kategori" hvor du legger inn trening. Men hvis det ikke er det, så kan du vel legge deg på alternativ 2, men alternativ 1 hvis trening kommer utenom. 9000 skritt i uka er jo ikke veldig mye, egentlig? Personlig liker jeg ikke sånne der trening er "definert" på forhånd, da det er så forskjellig hva man legger i det, så jeg anbefaler egentlig heller å bruke Grete Roede-formelen.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #3 Skrevet 10. februar 2015 Trening kommer utenom, aktiviteten går på hvor aktiv du er i hverdagen ellers - altså når du ikke trener. Anonymous poster hash: 08d12...af0
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #4 Skrevet 10. februar 2015 Har ingen erfaring med Myfitnesspal, så vet ikke om det er en egen "kategori" hvor du legger inn trening. Men hvis det ikke er det, så kan du vel legge deg på alternativ 2, men alternativ 1 hvis trening kommer utenom. 9000 skritt i uka er jo ikke veldig mye, egentlig? Personlig liker jeg ikke sånne der trening er "definert" på forhånd, da det er så forskjellig hva man legger i det, så jeg anbefaler egentlig heller å bruke Grete Roede-formelen. mente selvfølgelig et gjennomsnitt på 9000 skritt pr dag i uken. ser det ble skrevet feil. Anonymous poster hash: 1ec6e...46a
mijaa Skrevet 10. februar 2015 #5 Skrevet 10. februar 2015 mente selvfølgelig et gjennomsnitt på 9000 skritt pr dag i uken. ser det ble skrevet feil. Anonymous poster hash: 1ec6e...46a Da ga det litt mer mening, ja! Men ja, vanskelig å bedømme hvor du ligger da, det må du nesten føle deg frem til selv, jeg aner jo ikke hvordan uka di ser ut. Men heller fortsatt mot alternativ 2, da
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #6 Skrevet 11. februar 2015 Jeg valgte lettere aktivitet. I tillegg koblet jeg den opp i mot Endomondo. Da vil du automatisk få treningsøkten fra endomondo i myfitnesspal. Anonymous poster hash: 7970a...30c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå