AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #1 Del Skrevet 10. februar 2015 Hva liker du best av rekkering eller alliansering som giftering? Klarer ikke bestemme meg...Anonymous poster hash: 9c1a3...bce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #2 Del Skrevet 10. februar 2015 Hva liker du best av rekkering eller alliansering som giftering? Klarer ikke bestemme meg...Anonymous poster hash: 9c1a3...bce Er ikke det samme? Anonymous poster hash: 398da...e36 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anubiel Skrevet 11. februar 2015 #3 Del Skrevet 11. februar 2015 Det er vel smak og behag, som mye annet.. Jeg har også gifteringen på samme finger som enstens forlovelsesringen min. Har denne ringen som giftering: http://www.thune.no/produkter/forlovelsesring-giftering-hvitt-gull-med-diamanter Likte det at stenene satt i et spor, det er irriterende når det hekter seg fibre o.l. i fatningen, så glad jeg slipper det annet enn på enstensringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå