AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #1 Skrevet 10. februar 2015 Jeg bor i indre Oslo, så burde vel etterhvert skjønt at de tilslutt skulle finne veien hit også. Etter å ha vært borte i to måneder kom jeg hjem og Fant larvene plutselig krypende i skittentøyskurven og på tøfler og kurver under sengen. Til min store fortvilelse var absolutt alle ullklærne og noe bommullsklær oppi der hullete. Hysterisk som jeg er, så ringte jeg jo skadedyrbekjempelse og alt, men de sa det bare var å støvsuge og styre på. Så jeg har prøvd å vaske hele leiligheten og støvsugd hele tiden siden. Ettersom det jeg har hørt, så er dte nesten umulg å bli kvitt de fullstendig, siden billene flyr igjennom vinduer og sånt og finnes i naturen fra før av, men at de kan finne på å bosette seg inne istedet, og det er da de blir et problem Nå har jeg jo skjønt at de trives hos meg da, så er dte noen som har noen tips til hva jeg kan bruke for å holde dem unna? F. eks ting disse krypene ikke liker som jeg kan plassere i klesskap, under sengen, skittentlyskurv, sokkeskuff, etc. Har hørt at lavendelposer og sedertre(?) skal være noe de ikke liker, men samtidig så har jeg hørt at det kun gjelder klesmøll, og at pelsdyrene/majorstuebillene heller lager "rede" i lavendelposene, så da tør jeg liksom ikke stole på det heller Anonymous poster hash: ac80b...d1d
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #2 Skrevet 10. februar 2015 Skaff en edderkopp. Anonymous poster hash: 01e42...d85
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #3 Skrevet 10. februar 2015 Du må sanere og gasse hele huset og fryse ned alle møblene dine, ellers vil de tilslutt kry over alt uansett hva du gjør. Sitter du i sofaen din, så må du bare begynne å venne deg til at du aldri kommer til å være der alene lenger... Anonymous poster hash: ac80b...d1d
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #4 Skrevet 10. februar 2015 Det er jeg også plaget med! Følger med her Anonymous poster hash: ac80b...d1d
flokke Skrevet 10. februar 2015 #5 Skrevet 10. februar 2015 Har hørt det med lavendel, men det er kanskje mot den flyevnde møllen, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå