Gå til innhold

sex and the city dvd!??

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hvilken sesong var den siste sesongen?

jeg vil så gjerne kjøpe den på dvd!

hvor kan jeg det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den siste sesongen er nr 6, og den er enda ikke utgitt på DVD her.

Skrevet

Hmm... På dvdon.com kan du kjøpe friends sesong 10 nå. Den har ikke gått på norsk tv enda, og har releasedato 11.08, altså i morgen.

Skrevet

Og friends og sex and the city er jo akkurat det samme. Jeg må være det dummeste kreket her inne. :roll::ler:

Skrevet

Sesong 6 har i alle fall release 25.10, så det er jo ikke sååå lenge til..

Skrevet
Hmm... På dvdon.com kan du kjøpe friends sesong 10 nå. Den har ikke gått på norsk tv enda' date=' og har releasedato 11.08, altså i morgen.[/quote']

På Free Record Shop får du alle de tidligere Friends-sesongene for 299,- og den siste sesongen for 499,-!!

Skrevet

I sjappa jeg jobber av og til har vi den allerede (altså siste sex og singelliv), man kan få tak i ting tidligere hvis man kjøper gjennom usa-import. Den blir litt dyrere da... Her går den visst for 499... Og det er i Bergen. Men du kan jo høre med butikkene, om de kan bestille den fra usa for deg. Vi pleier iallefall å gjøre slikt for kundene!

Skrevet

Jeg vil kjøpe!

Link til hjemmeside??

Skrevet
Jeg vil kjøpe!

Link til hjemmeside??

Me too

Gjest Anonymous
Skrevet

Platekompaniet.no pleier å være flinke på å få inn import-utgaver av både filmer og dvd-bokser, slik at man får dem lenge før offisiell utgivelsesdato i Norge. Fikk nettopp importutgaven av Simpsons:seson 4 derfra.

Går jo an å maile dem og spørre om de får den inn i nær fremtid?

Skrevet

Problemet er bare at jeg bestiller ganske så ofte ting fra USA, og jeg har leita etter den siste sesongen av SATC i lengre tid. Jeg har kun funnet første halvdel av sesong 6 utgitt på DVD.

Derfor er jeg nysgjerrig på om dette er hele sesongen, og hvor den eventuelt er importert fra.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har også lagt merke til dette, av en eller annen grunn har de delt opp den siste sesongen.Del 1 er derfor bare halve sesong 6. Den som man kan forhåndsbestille fra cdon.com ser ut til å være hele sesongen, men det har ikke releasedato før engang i oktober.

Har også sjekket litt på utenlandske nettbutikker, problemet er at jeg ikke finner dem billig nok til å få dem igjennom tollen.. :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...