Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2004 #1 Skrevet 10. august 2004 hvilken sesong var den siste sesongen? jeg vil så gjerne kjøpe den på dvd! hvor kan jeg det?
Piñacolada Skrevet 10. august 2004 #2 Skrevet 10. august 2004 Den siste sesongen er nr 6, og den er enda ikke utgitt på DVD her.
Hilde Skrevet 10. august 2004 #3 Skrevet 10. august 2004 Hmm... På dvdon.com kan du kjøpe friends sesong 10 nå. Den har ikke gått på norsk tv enda, og har releasedato 11.08, altså i morgen.
Hilde Skrevet 10. august 2004 #4 Skrevet 10. august 2004 Og friends og sex and the city er jo akkurat det samme. Jeg må være det dummeste kreket her inne.
Hilde Skrevet 10. august 2004 #5 Skrevet 10. august 2004 Sesong 6 har i alle fall release 25.10, så det er jo ikke sååå lenge til..
Piñacolada Skrevet 10. august 2004 #6 Skrevet 10. august 2004 Hmm... På dvdon.com kan du kjøpe friends sesong 10 nå. Den har ikke gått på norsk tv enda' date=' og har releasedato 11.08, altså i morgen.[/quote'] På Free Record Shop får du alle de tidligere Friends-sesongene for 299,- og den siste sesongen for 499,-!!
nyibyen Skrevet 10. august 2004 #7 Skrevet 10. august 2004 I sjappa jeg jobber av og til har vi den allerede (altså siste sex og singelliv), man kan få tak i ting tidligere hvis man kjøper gjennom usa-import. Den blir litt dyrere da... Her går den visst for 499... Og det er i Bergen. Men du kan jo høre med butikkene, om de kan bestille den fra usa for deg. Vi pleier iallefall å gjøre slikt for kundene!
Gjest Myumi Skrevet 10. august 2004 #9 Skrevet 10. august 2004 Jeg vil kjøpe! Link til hjemmeside?? Me too
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #10 Skrevet 11. august 2004 Platekompaniet.no pleier å være flinke på å få inn import-utgaver av både filmer og dvd-bokser, slik at man får dem lenge før offisiell utgivelsesdato i Norge. Fikk nettopp importutgaven av Simpsons:seson 4 derfra. Går jo an å maile dem og spørre om de får den inn i nær fremtid?
Piñacolada Skrevet 11. august 2004 #11 Skrevet 11. august 2004 Problemet er bare at jeg bestiller ganske så ofte ting fra USA, og jeg har leita etter den siste sesongen av SATC i lengre tid. Jeg har kun funnet første halvdel av sesong 6 utgitt på DVD. Derfor er jeg nysgjerrig på om dette er hele sesongen, og hvor den eventuelt er importert fra.
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #12 Skrevet 11. august 2004 Har også lagt merke til dette, av en eller annen grunn har de delt opp den siste sesongen.Del 1 er derfor bare halve sesong 6. Den som man kan forhåndsbestille fra cdon.com ser ut til å være hele sesongen, men det har ikke releasedato før engang i oktober. Har også sjekket litt på utenlandske nettbutikker, problemet er at jeg ikke finner dem billig nok til å få dem igjennom tollen.. :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå