Gå til innhold

Binder suketter vann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg la ut spm om vekt og suketter her om dagen. Drikker ca 4 store kopper med svart te fra lipton med 4-5 natreen suketter daglig, og nå veier jeg plutselig 2kg mer? Har ligget stabilt frem til jeg begynte å drikke te. Magen min står i tillegg skikkelig ut, men føler meg ikke oppblåst i det hele tatt. Er det noe jeg reagerer på? Føler meg jo tom i kroppen, men likevel viser vekta 2kg mer.. Og ja, jeg spiser som normalt, så er ingen endring i mageinnholdet sånn sett. Syns det bare er rart.

Anonymous poster hash: 798f6...d58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv heller å venne deg til å drikke usøtet te, ta det gjerne gradvis. Det er mye sunnere!

Anonymous poster hash: 589cc...494
  • Liker 1
Skrevet

Haha, merker forresten forskjell ved at jeg fiser og driter mye mere. Tror ikke magen min er så glad i kunstig søtning.

Skrevet

Te inneholder koffein, som kan binde vann om du drikker mye. Vil heller råde deg til å ikke drikke så mye te, det holder med 1-2 kopper om dagen

Anonymous poster hash: 30162...937
  • Liker 1
Skrevet

Er ikke koffein vanndrivende da? Kommer nok til å slutte med te igjen, men syns det er godt nå som det er så kaldt ute. Kroppen går vel tilbake til normalen så snart jeg kutter ut.

Skrevet

Koffein er vanndrivende.

Jeg får mye luft i magen av sukrin. Det kan være det samme gjelder deg når det gjelder slik kunstig søtning.

Anonymous poster hash: e2a21...590
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...