Gå til innhold

Nordiske jenter med hijab, hot or not?(bilder)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Blandt unge nordiske jenter har det nærmest blitt en trend å gå inn i forhold med gutter med annet opphav. Som oftes muslimer, og mange av jentene velger også å konvertere til religionen. Og bruker hijab.

For meg er det litt rart å se norske jenter med hijab, men overhodet ikke stygt. Har plukket ut et par bilder bare for å demonstrere, av norske jenter med hijab.

Hva syntes dere? Syntes dere dette er fint?

-Bilder fjernet-

- Magnifique, mod.

Anonymous poster hash: 73503...617

Endret av Magnifique
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jentene er pene de- med eller uten hijab, men tror jeg de hadde sett bedre ut uten hijab. Så da må det være et not fra meg.

Endret av Fashionistaen
  • Liker 2
Skrevet

NOT NOT NOT

Det er så kvinneundertrykkende at jeg spyr.

Er mann, forresten

Anonymous poster hash: f1596...a93
  • Liker 11
Skrevet

Blandt unge nordiske jenter har det nærmest blitt en trend å gå inn i forhold med gutter med annet opphav. Som oftes muslimer, og mange av jentene velger også å konvertere til religionen. Og bruker hijab.

For meg er det litt rart å se norske jenter med hijab, men overhodet ikke stygt. Har plukket ut et par bilder bare for å demonstrere, av norske jenter med hijab.

Hva syntes dere? Syntes dere dette er fint?

Jeg er nå litt skeptisk til disse påstandene. Har du noen kilder, eller er det bare synsing?

For å svare på spørsmålet, så er jeg enig med Fashionistaen i at de er pene uansett. Synes hijab kan være fint, jeg!

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor de som bruker sjal alltid skal være så oversminket?

Er det fordi de ikke kan vifte med det fine håret sitt lenger?

Nei, det er NOT, og det er upraktisk. Jeg har et liv å leve, og da har jeg ikke tid til å undertrykke meg med sjal. Jeg dekker til håret mitt kun når jeg vil beskytte det mot sol eller varme eller matlukt, eller vind.

Når jeg mener liv, så tenker jeg på at jeg har så mange interesser og hobbier, så jeg ville følt meg hemmet med sjal på hodet.

Anonymous poster hash: 8170c...ae5
  • Liker 2
Skrevet (endret)

De der ser sikkert bra ut både med og uten hijab. Men jeg ser flest kritthvite blonde jenter med det, og jeg synes ikke det er så pent. Det blir liksom for stor kontrast.

Edit Det må forresten være fantastisk å slenge på seg hijaben de dagene man har en "bad hairday". Men ikke hele tiden da.

Endret av Wonderbitch
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er nå litt skeptisk til disse påstandene. Har du noen kilder, eller er det bare synsing?

For å svare på spørsmålet, så er jeg enig med Fashionistaen i at de er pene uansett. Synes hijab kan være fint, jeg!

Det står jo ikke akkurat i noe register, men jeg ser det hver dag.

Er selv 18 år, og ser at veldig, veldig mange jenter går etter de utenlandske. Kanskje de føler det er mer spennende og eksotisk? Selvfølgelig, alle bruker ikke hijab for det. Men disse tre jentene har alle begynt å bruke hijab pga en muslimsk kjæreste, og er av alderen 16-18 år.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor de som bruker sjal alltid skal være så oversminket?

Er det fordi de ikke kan vifte med det fine håret sitt lenger?

Nei, det er NOT, og det er upraktisk. Jeg har et liv å leve, og da har jeg ikke tid til å undertrykke meg med sjal. Jeg dekker til håret mitt kun når jeg vil beskytte det mot sol eller varme eller matlukt, eller vind.

Når jeg mener liv, så tenker jeg på at jeg har så mange interesser og hobbier, så jeg ville følt meg hemmet med sjal på hodet.

Anonymous poster hash: 8170c...ae5

Takk for svar.

Hm, ser ikke helt hva du mener med oversminket. Da jeg overhodet ikke ser på noen av disse som oversminket? Syntes da de er ganske så naturlig sminket jeg, men det er vel individuelt hva man ser på som oversminket og ikke.

Skrevet

De der ser sikkert bra ut både med og uten hijab. Men jeg ser flest kritthvite blonde jenter med det, og jeg synes ikke det er så pent. Det blir liksom for stor kontrast.

Edit Det må forresten være fantastisk å slenge på seg hijaben de dagene man har en "bad hairday". Men ikke hele tiden da.

Har tenkt det samme med niqab når sosial angsten er på sitt verste. Et helt eget personlig telt!

Anonymous poster hash: 0aee5...5ca

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for bilder med kopirett, samt spekulasjon/persondebatt.

- Magnifique, mod.

Skrevet

Hvordan kan noen egentlig stille det spoørsmålet? Har hijab eller niqab noensinne vært hot? Spør du meg så ser du ut som en total idiot når du går i kostymer for å reklamere med din religion.

Spesielt i disse dager der folk med den religionen i hånd driver med massedrap i flere land, mens de roper navnet på den guden. Burde man være veldig forsiktig med å vise at man tilhører den.

Han kan godt være muslim, kristen eller whatever. Ta til seg litt av filosofien med den religionen. Men å selge hele seg selv, og kle seg ut i kostymer som viser at du liker den filosofien. Blir litt vel mye. Religion bør man holde for seg selv.

• Liker 1
Skrevet

Det står jo ikke akkurat i noe register, men jeg ser det hver dag.

Er selv 18 år, og ser at veldig, veldig mange jenter går etter de utenlandske. Kanskje de føler det er mer spennende og eksotisk? Selvfølgelig, alle bruker ikke hijab for det. Men disse tre jentene har alle begynt å bruke hijab pga en muslimsk kjæreste, og er av alderen 16-18 år.

Det er også veldig mange som ikke gjør det. Det er også mange som bevisst ikke går etter muslimske gutter/menn på grunn av kulturforskjeller.

Anonymous poster hash: ebd02...19e

Skrevet

Hvordan kan noen egentlig stille det spoørsmålet? Har hijab eller niqab noensinne vært hot? Spør du meg så ser du ut som en total idiot når du går i kostymer for å reklamere med din religion.

Spesielt i disse dager der folk med den religionen i hånd driver med massedrap i flere land, mens de roper navnet på den guden. Burde man være veldig forsiktig med å vise at man tilhører den.

Han kan godt være muslim, kristen eller whatever. Ta til seg litt av filosofien med den religionen. Men å selge hele seg selv, og kle seg ut i kostymer som viser at du liker den filosofien. Blir litt vel mye. Religion bør man holde for seg selv.

Ja, nettopp. Poenget er vel at det nettopp ikke skal være "hot".

Anonymous poster hash: ebd02...19e

Skrevet

"Hot" hadde vært å tatt i, men tror jentene hadde vært pene både med og uten hijab :)

Skrevet

Dette er bare tragisk! Tenk å få seg til å spørre om noe slikt er "hot".

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...