Gå til innhold

Parishtexas.no - noen som har erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lenge hatt lyst på en louis vuitton noe, men ønsker å kjøpe brukt, da jeg syns den er finere når den ikke er helt ny. Kom over en profil på instagram som heter parishtexas, som visstnok skal selge autentiske LV vesker. Er i utgangspunktet skeptisk til å kjøpt brukt pga faren for å kjøpe falske produkt/ bli lurt.

Så håper noen her har erfaring med denne siden og kan hjelpe meg? 😊

Takk :-)

Anonymous poster hash: 86214...9a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veskene der er fremdeles så dyre at jeg heller ville spart litt lengre og kjøpt en ny.

Skrevet

Veskene der er fremdeles så dyre at jeg heller ville spart litt lengre og kjøpt en ny.

Lv noe koster 3200 der, ny tror jeg den ligger på ca 9000. Vet du noe om sikkerheten på den siden? :-)

Skrevet

Lv noe koster 3200 der, ny tror jeg den ligger på ca 9000. Vet du noe om sikkerheten på den siden? :-)

Nei, har kjøpt mine vesker nye fra butikk. Hadde ikke tatt sjansen å kjøpe brukt på nett uansett.

Skrevet

Jeg vet bare ikke om jeg tør. Prøvd å søke etter erfaringer på nettet men finner igjen. Har alltid kjøpt veskene i butikk før. De sier at veskene er autentiske, har fri frakt og retur og 14 dagers åpent kjøp. Så viss jeg finner ut at vesken er fake så kan jeg få levere den tilbake å få pengene igjen. Problemet er at jeg bor i bergen, har ikke mulighet for å stikke innom Louis vuitton for å få de til p sjekke om den er ekte. Og viss jeg angrer, hvordan kan jeg vite om jeg faktisk får pengene igjen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...